آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

بي بي چك

1391/11/17 18:19
4,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني قشنگم

ني ني ميدوني اولين باري كه ماماني فهميد شما تو دلشي كي بود؟

وقتي كه از بي بي چك استفاده كردم

اولش ميترسيدم نگاش كنماسترسولي وقتي چشمم افتاد بهش-واي خدا جون چي مي ديدم

يه خط پررنگ و يه خط كمرنگاين يعني شما تو دلم بودي-خيلي خوشحال شدم-چند روز بعدشم مرتب مامان تست ميزدو و2خط ميشد

ميدوني مامان چكار كرده؟

بي بي چكاشو برداشته تا هم يادگاري بمونن و هم در آينده ايشالا نشون شما بده

اين اولين تستي كه زدمو يه خط كمرنگ افتاد

و اين آخرين تستي كه از بقيه پررنگ تر شدو ماماني بعدش رفت آزمايش داد

اينم دست ماماني وقتي كه رفتم آزمايش دادم

قربونت برم ببين چقدر ماماني دوستت داره-بخاطرت همه چيزو تحمل ميكنه

پس زودي بيا پيش مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

rasta
19 بهمن 91 22:38
چقدر قشنگ ، من که از بیبی چک استفاده نکردم ، ی راست رفتم آزمایش دادم خدا کنه که شما از این ویارها نداشته باشی!! من که خیلی حالم خرابه ، ویار من از هفته ی ششم شورو شد تقریبا ، تازه اوایل خیلی کم بود فقط گاه گاهی صبحا یکم حالم بد میشد اما الان که دیگه واویلاس ، ایشالا که تو بارداری خوب و آرومی داشته باشی ، قشنگ و راحت و بدون تشویش و دردسر تا تک تک لحظه هاش واست شیرین و به یاد موندنی بشه .... اما نینیمون به نظر نینی خوبی میاد ایشالا که مامان گلیشو اذیت نمیکنه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد