آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

مژده

1391/11/17 11:32
280 بازدید
اشتراک گذاری

1شنبه كه جواب آزمايشمو گرفتم بدو اومدم خونه-زنگ زدم به مامان بزرگ گفتم-مامانيم انقد خوشحال شدكه نگو-بعد به آجيام گفتم-آخه فينگيلي من4 تا خاله داره-خاله هاشم انقده

خوشحال شدن -هي قربون صدقش ميرفتن-خوش بحالت فينگيلي

ديشب باباحسين شيريني خريد رفتيم خونه عمو ممد-همه اونجا بودن-عمو عيسي.عمه ليلا-از همه جاهم بي خبر

عمو ممد گفت به چه مناسبت شيريني خريديد؟ منم گفتم هويجوري

بعد بابا حسين گفت بابا شدم-اولش هيچكس باور نميكرد

همه تو شوك بودن-بعد ديدن نه واقعيت داره-انقده خوشحال شددددددددددن

خوب ديگه ماماني من بايد برم دانشگاه-كلاس دارم-بابا هم سركاره-عصر برميگردم

قول بده كه تا ماه ديگه بچه خوبي باشي و كاري نكني كه مامان اذيت بشه

تا درسم تموم بشه و بيشتر به شما برسم-آفرين خوشكل ماماني

دوستت دارم عزيزم-ميبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد