آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

انتظار فينگيلي

1391/11/17 1:46
314 بازدید
اشتراک گذاری

كوچولوي من هنوز نميدونم چند وقته كه تو دل ماماني

ولي فكر كنم تقريبي بخوام حساب كنم4هفته ميشههورا

ديروز كه دكتر رفتم واسه6اسفند سونو نوشته-خيلي استرس دارم

تا 6ام نرم و سونو نشم و با گوشاي خودم صداي قلبتو نشنوم آروم ندارم

قربونت برم مامان جون-ماچتو رو خدا بخاطر ماماني و بابايي هم شده صحيح و سالم بدنيا بيا

ماماني و بابايي دوستت دارن و واسه اومدنت دارن لحظه شماري ميكننبغل

مواظب خودت باش خوشكل من-ميبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

rasta
17 بهمن 91 2:00
واااااااای عزیزم خیلی مبارک باشه ، ایشالا به سلامتی تو دلت بمونه و سلامت باشه و بد ۸ ماه بیاد بغلت من که خیلی واست خوشحال شدم
الی مامی آراد
17 بهمن 91 2:56
انشالله که به سلامتی این دوران رو طی کنین و نی نی گلتون رو بغل بگیرین خوشحال میشم به ماهم سر بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد