آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

اجازه

1391/11/17 1:05
416 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره خدا بهم اجازه داد كه بيام تو دنياي شما

بالاخره انتطار بسر رسيدديگه تصميم خودمو گرفتم  كه بيام-ديروز مامانيم رفت آزمايش داد-خيلي نگران بود-همش استرس داشت-هي دعا ميكرد-من پيش خودم ميگفتم خدايا مامان آزاده چش شده.بعد متوجه شدم همه ي اينا بخاطر منهوقتي اون خانم تو آزمايشگاه به ماماني گفت جواب مثبته مامانم داشت بال درمياورد-بابا حسين سركار بود از همه جاهم بيخبر

عصر ماماني رفت پيش دكترش تا دكتر توصيه هاي لازمو به ماماني بگه تا بيشتر مواظب خودش باشه.كه من سالم و سلامت دنيا بيام

شب كه  مامان آزاده از دكتر برگشت  به بابا حسينم گفت-واي انقده باباييم خوشحال شد كه نگو

خدا جونم همه مامان باباهايي كه منتطر ني ني هستن بهشون ني ني بده تا مثه مامان باباي من خوشحال بشنالهي آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانش
17 بهمن 91 0:36
مبارکه مامانی . ایشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی و نی نی بیاد بغلتون . الهی آمین برای من هم دعا کن مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد