آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

هديه

1391/11/18 0:02
509 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من اولين هديه ام رو از خاله افسانه گرفتم. البته دومين هديه بود چون اوليش رو عمه ليلا از ملاير برام آوورده بود ولي امروز خاله جونم هديمو از مكه آوورده. البته اين كه ميگم هديمو گرفتم رو نميدونستم چجوري بگم چون كه من هنوز نيومدم . ولي خوب ماماني فعلا اونا رو ميگيره برام ورميداره تا وقتي اگه خدا بهم اجازه بده و بيام پيشتون اونها رو بپوشم.

اينم لباسام

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

فاطمه قنبری
27 آبان 91 0:16
ماشالله چه لباسای خوشگلی[h




مرسي نظر لطفتونه
نادیا
2 آذر 91 11:00
ای فسقلییی




نادیا
2 آذر 91 11:01
مبارکت باشه نینی







مرسي عمه ناديا
نیلوفر
4 آذر 91 8:46
وای خاله جونم انشاالله یه نینی بیاری مثل هوروپری.جیگر دختر یا پسر خالم برم من.نینی جونم من میشم دختر خالت.بوووووووووووس
نانا و نینی جون
19 دی 91 11:54
سلام
خوبی عزیزکم
نینیت تو راهه انشاا...
انشاا... با چشمای پر از شوق و اشک مهربونی بگی نینی اومده



سلام خاله
خاله من هنوز وجود خارجي ندارم-يعني هنوز تو دل مامانمم نيستم
ولي اگه خدا بخاد ميام
مرسي عزيزم-همچنين

نانا و نینی جون
20 دی 91 19:47
سلام
انشاا... میای عزیزخاله قوبونت برم
منم برات دعا میکنم با نینی من دوست بشین و زود بیان


مرسي خاله-ايشالا-آخ جون يه دوست پيدا ميكنم-هووراااااا
نانا و نینی جون
26 دی 91 18:06
سلام عزیز دل خوبی؟ چه خبرا میدونم دیر اومدم ولی با یدونه آپ باحال اومدم نیای اصلا نمیشه میدونم خیلیفضولی میکنی که ندیده بدونی چیه آی آی ایست وروجک خانوم حالا بدو وبم ببین چه خبره
نانا و نینی جون
29 دی 91 12:39
سلام عزیزم اپ کردم شاید دویت داشته باشی
نانا و نینی جون
6 بهمن 91 13:40
سلام خاله جون مامانیم برام آپ کرده چیزایی جالبی نوشته اگه میای برام ارزو کن زودتر بیام ولی بدجنس بشی دوتندالم پسسسسسسسسس زودلی بیا خاله جون
نانا و نینی جون
9 بهمن 91 23:14
سلام خدایی که اون بالا بالاهاست میدونه چطور دلتو شاد کنه عزیزم قربون دلت بشم میدونم دلت خیلی پاکه امیدوارم به زودی زود دلت با یه هدیه شاد بشه در این شب پر از فرشته ها و عظمت خدا
rasta
19 بهمن 91 22:41
چه لباسای خوشگلی ، چه کفشای نازی ، چه نینیه پرطرفداری ،.... و چه مامان دوست داشتنی !!!!
مامان نيما
3 تیر 92 11:40
ني ني منم تو راهه به منم سر بزن


بسلامتی انشالا بدنیا بیاد دوست من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد