آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرتین صفری

روز اولی که اومدم خونه

1392/7/27 18:34
735 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روزه که با آرتین تو خونه خودمون بودیم . یه کم سخت بود . از بابا که نمیشه انتظار داشت مثلا نهار درست کنه ولی فکر میکنم تجربه جالبیه. تا امروز مادرم و آجی هام کمکم میکردن ولی از امروز خودمونو آماده کردیم تا به تنهایی بار زندگی جدید رو به دوش بکشیم.

همه سختی ها و مشکلات با یک لبخند آرتین به فراموشی سپرده می شود.

آرتین بعد از حموم دیروز تو خونه خاله افسانه

آخرین عکس آرتین بعد از بازی استقلال و نفت تهران که 1-1 شد ( بابایی دلخوره)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان شایان(زهرا)
27 مهر 92 20:54
ارتین جون به خونه خوش اومدی.مامانش روزای اول شاید یه خورده سخت باشه ولی انشالله زودی راه میوفتی و به همه کارا وارد میشی


زهرا جون خیلی سختههههههههههههههه-چکار کنم؟
مامان بردیا شیطون
27 مهر 92 21:00
ای جوووووووووووووووووووونم عروسک کوچولو.......

ماشالا.....
مامانی اسپند یادت نره.....


چشم خاله جون
سحر
27 مهر 92 22:20
هزار تا بوس واسه گل پسر ناااااازموووووووون
خدا حفظش کنه آزاده جان واقعا شیرینه واسش اسپند دود کن حتما


باشه خاله سحر گل-ممنون
بابا پارسا و پرهام خان
27 مهر 92 22:40
زندگی با این بچه ها شیرین میشه سختی کار و سختی زندگی رو از بین میبره اما قسط نمیشه کاریش کرد


حق با شماست
R.M
28 مهر 92 12:54
اصلا این نی نی رو میبینم دلم غش میره
خو منم دلم نی نی موخواد
ولی فک کنم هیچوقت مامان نشم


خدا نکنه -این چه حرفیه میزنی-ایشالا مامان بشی اونم از نوع 4 قلوش-خدا بزرگه
نیلوفر
28 مهر 92 13:05
ای جونم چه قنداقی کردین آرتین و.


عزیزممممممممم


زیاد قنداقش نمیکنم-گاهی وقتا شبا-گاهی هم که از حموم میاریمش-قربونت نیلو جونم-کلی واست دعا کردم عزیزم
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:49
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
ساره
28 مهر 92 22:21
سلام مامان آزاده عزیر....توی این مدت هر روز پیگیر احواتون بودم خانمی...واقعاً بهت تبریک میگم و از صمیم قلبم واسه شما و آقا آرتین آرزوی خوشبختی میکنم...

ماشاءالله پسر زیبایی داری...خدا حفظش کنه.

راستی مامان آزاده جون منم آریا میرم واسه زایمانم ...میشه بپرسم دکترت کی بود و کلاً هزینه هات چقدر شدن؟

ممنون میشم...شب خوش خانمی




ایشالا به سلامتی. من دکترم خانم ندا پور سیاح بود-کلا با هزینه بیمارستان وهزینه دکترم 1750000 تومن شد-دکترم 800000تومن گرفت-خیلی هم راضی بودم-ایشالا بسلامتی شما هم زایمان راحتی داشته باشی-سوالی داشتی درخدمتم

رها
29 مهر 92 9:02
الهي فداش شم،به خونه خوش اومدي ملوسك من




خدا نکنه خاله جون-مرسی


فرزانه مامان علی اکبر
29 مهر 92 11:27
سلام آزاده جوووو.....ن؛ قدم نو رسیده مبارک انشاالله دامادش کنی؛ همیشه جویای احوالتون بودم ؛ فدای آرتین چه نگاه معصومی انداخته


سلام فرزانه جون-ممنون عزیزم-ایشالا روزی خودت
مامان هلاله
29 مهر 92 18:05
واااااااااااای چه قدر نازه خیلی خوشگله حتما براش اسپند دود کن



قربونت هلاله جونم-حتمن عزیزم
نگاری
29 مهر 92 20:25
سلام آزاده جونم
به به آرتین کوچولو خوش اومدی به خونه خوشگلم. وای مامان آزاده تو این عکس اولیه خیلی شبیه خودته.
می دونی من از اول خونه خودمون اومدم
یه کوچولو سخت بود یعنی الان که بهش فکر می کنم می بینم خیلی پوست کلفت بودم
طفلک مامانم چقدر اصرار کرد برم خونشون ولی کو گوش شنوا اگه برگردم عقب بازم همین کا رو می کنم

اهنگ وبلاگتم کلی خوجله خواننده اش کیه؟؟؟
بازم که این فسقلی رو بسته بندی کردی
خصوصی رو چک کن



وای نگار جون خیلی سخته-با اینکه من بعد از 3 هفته اومدم خونه ولی از پس کارام بر نمیام
مرسی گلم-فقط گاهی وقتا قنداقش میکنم-آخه میدونی خیلی دست و پا میزنه-خودشو اذیت میکنه-آهنگم مرتضی پاشایی میخونه
عاطفه
30 مهر 92 0:43
سلام آزاده جون.....به سلامتی آقا آرتین با قدمای بلوریش اومد خونه......خوش قدم باشی ناناز خاله


سلام عاطفه جون-سلامت باشی گلم-ایشالا بسلامتی نی نی خودتم به دنیا بیاد
مامان بردیا شیطون
30 مهر 92 11:43
عروسک کوچولو چطوری؟؟؟؟؟؟


دوست حقیقی کسی است که تورا در خطاهایت تنها نگذارد
زیرا هنگامی که حق با توست،
تقریبا همه طرفدارت هستند.






خوبم خاله جون-بردیا جونم چطوره؟
مامان
30 مهر 92 14:35
عزیزم با افتخار لینک شدین.
خصوصی داری گلم.


مرسی مامانی شما هم همینطور
کاکل زری یا ناز پریییی
30 مهر 92 18:25
الهیییییییییییی مبارکه ورودتون به خونههههههه قوربون چهره مظلوم پسریییییییی چه نازه


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد