آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

روزای پر مشغله

1392/7/30 11:06
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز که خونه خاله افسانه هستم حسابی سرم شلوغه. کلی شیر میخورم . کلی هم میخوابم و جیش میکنم و .... با یکتا و مهتا بازی میکنم. یه کمی هم هنوز نافم عفونت داره که مامانی یه چیزایی به اون هر روز میزنه تا خوب بشم. فردا هم قراره با بابا و مامان بریم دکتر تا منو چک کنه.

امروز هم برای اولین بار رفتم خونه عمو محمد و امین و آرزو رو تو خونشون دیدم بعدش خواستیم بریم خونه عمو عیسی که اونا رفته بودن خونه عمه لیلا و ما هم رفتیم اونجا.

وقتی میریم جایی من نمیدونم چرا اینقدر منو اذیت میکنن. همش منو قلقلک میدن تا بیدار شم و منو با چشم ببینن !

نمیدونم مگه نمیشه منو خوابیده ببینن ؟!! آخه من گناه دارم اینقدر منو اذیت نکنین.

از جمعه هم میایم خونه خودمون دیگه و وبلاگ رو مامان آزاده میچرخونه تا از این حالت دربیاد.

عکسهای در ادامه مطلب

<

این آقا امین هست . پسر عموم

این مامان بزرگمه . مامان بابام

اینا هم هدیه های آمین و آرزو هستن

اینم منم دارم به این فکر میکنم که تا کی باید فقط شیر بخورم. بعضی وقتها از آشپزخونه یه بوهایی میاد که منو به هوس میندازه .

بابام عاشق اینه که من براش دست تکون بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سودابه
25 مهر 92 13:05
قربون این رستم دستان برم من.............
نیلوفر
27 مهر 92 18:27
عشقممممممممممممم. نافش و کجا انداختی آزاده؟؟؟ مینداختی تو وزارتخونه ای جایی آدم بزرگی بشه




نافش رو میندازیم وزارت امور خارجه
مامان بردیا شیطون
27 مهر 92 20:58
ای جوووووووووووووووووووونم چه بامزه س خدا حفظش کنه......


خدا بردیا جونمو واستون حفظ کنه
کبری
29 مهر 92 19:47
خدای من
چقدر ناز داره
ایشا ءالله همیشه سالم باشه الهی الهی الهی


مرسی گلم-ایشالا روزی خودت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد