آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرتین صفری

حرفهای آرتین

1392/6/23 21:41
336 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای بزرگی در پیش است. بنابر این باید غذای بیشتری به من برسد. همه اعضاء بدنم، ریه ها، اعضاء جنسی و به خصوص مغزم تقریبا کامل شده اند.
دارم خودم را زیبا می کنم. چین ها و قرمزی پوستم کمتر شده اند. هنوز هم دارم وزن می گیرم تا به کلی چین های پوستم را از بین ببرم بنابراین غذاهای انرژی زا، آهن دار و میوه، نیاز دارم. وزن من موقع تولد حدود 2/5 تا 3/5 کیلوگرم خواهد بود.
مادر جان، مراقب باش، من به زودی خواهم آمد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

SARA
24 شهریور 92 0:03
سلام آرتین کوچولو...

ان شاءالله زود بیای توی بغل مامانی ببینی بغلش از توی دل مامانی قشنگتر و بهتره...

ما هم دوستت داریم..

لینکت کردم مامانی آرتین

حتاً به من سر بزن ....

منو پسرم ارشیا






عزیزم منمون که بهم سر زدی و لینکم کردی-ولی من هر چی میخوام لینکت کنم نمیشه و میزنه آدرس اشتباه است-لطفن ادرس درست رو واسم بنویس


هما
24 شهریور 92 0:45
خوش میای فرشته کوچولو ایشالله برای مامان و بابا خوش قدم ، پر روزی و سالم باشی.


ممنون دوست خوبم
مامان آیهان کوچولو
24 شهریور 92 9:27
حالا خاله چرا کتابی میحرفی قربونت بشم.
تو بیا ما همه جوره قبولت داریم بلهههههه


خاله خو من هنوز سواد ندارم
مامی شایان(زهرا)
24 شهریور 92 12:25
خاله جون انشالله صحیح و سالم زودی بیای ما منتظریم


مرسی خاله جون
عاطفه
24 شهریور 92 14:25
سلام ازاده جون....خوب بخور مراقب خودت باش عزیزم دیگه روز موعود نزدیکه...قراره ارتین کوچولو رو ببینیم....وای خدا


سلام گلم-ایشالا عاطفه جون-واسم دعا کن
سولماز
25 شهریور 92 9:46
سلام آرتين جان ،اميد وارم هميشه صحيح و سالم باشي و قدر مامان و بابا را بدوني ،


ممنون خاله جون
اب نبات
25 شهریور 92 12:06
سلام فسقلی خاله .خوووووووووووووووش می گذره توی دل مامانیت جات خوبه؟دیگه چیزی نموندا تا بیای توی بغل مامانی مهربونت..مامانی مراقب وروجک خاله باشیا.


سلام خاله جون-اره خاله فعلن تا 2 هفته دیگه جام خوبه-باشه گلم مراقبم
نگاری
25 شهریور 92 13:08
مامانش خوب بخورو مواظب باش کوچولوی من چند وقت دیگه به دنیا می یاد


باشه خاله جونش مواظبم
نیلوفر
25 شهریور 92 16:11
ای جونمممم به این آرتین شیرین زبون

مامانش راست میگه پسملی. بیشتر به خودت برس.

بووووووووووسسسسسس


باشه خاله نیلوفرش
سودابه
25 شهریور 92 17:19
خاله قربونت...ما منتظر اومدنتیم فدای اون هیکل کوچولوت




خدا نکنه خاله جون

منم منتظر آجیمم
مری
25 شهریور 92 20:02
سلام خاله ما اومدیم بیا پیشمون
اب نبات
26 شهریور 92 2:23
ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا..ولادت امام ضا بر شما مبارک


ممنون عزیزم-عید شما هم مبارک باشه
مامان هلاله
26 شهریور 92 15:37
عزیزم چه خوشگل حرف زدی شما خیالت راحت مامانیت حسابی باید چیزای مقوی بخوره تا تو حسابی تپل مپل و تو دل برو بشی


مرسی خاله
SARA
27 شهریور 92 11:50
سلام عزیزم...
اوکی ...اینم از آدرس وبلاگ...
حتماً داری بهترین روزهای زندگیت رو سپری میکنی....
وااااای .....
خوش باشی عزیزم


ممنون ساره جون-آره واقعن بهترین دوران زندگیمه
شما هم خوش باشی
رضابهروزی
27 شهریور 92 13:33
یه لحظه تو ذهنم تصور کردم آرتین 20 سالش شده و عکس تولدشو گذاشته توی بلاگش! فداش..

اون موقع دیگه ما همه پیر شدیم...




آخی چه تصور قشنگی-ایشالااون روز رو ببینیم

نه بابا پیر کجا بود-تازه میشه40 سالت

پریسا
27 شهریور 92 14:02
انشاا...بسلامتی زایمان کنی،هم خودت و هم بچه ت صحیح وسالم باشید،آمین


ایشالا همه مامانای باردار-ممنون دختر مهربون
رها
30 شهریور 92 18:49
سلام آرتین عزیزم
ایشالا که صحیح و سالم بدنیا میای و با ورودت مامانی و بابایی رو خوشحال تر از قبل میکنی
آزاده جونم اگه یادت موند واسه من خیلی دعا کن بعد از تولد آرتین
میگن مامانا اون لحظه پاکترین موجودات رو زمین هستن


ممنون خاله جونم
رها جان عزیزم حتمن دعات میکنم-تو هم واسه من دعا کن-
رسیدن بخیر خانمی-نمیدونم چرا بلاگفا واسم کد نمیده که نظر بذارم-چند روزه اینطوریه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد