آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

سیسمونی گل پسرم

1392/5/27 2:19
10,274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربون که با نظراشون بهمون لطف دارن-بچه ها واقعن از اینکه دوستای خوبی مثل

شما پیدا کردم خیلی خوشحالمبغل-بالاخره سیسمونی پسری تکمیل و چیده شد-با اینکه سعی کرده بودم توی 

خرید کردن زیاده روی نکنم ولی همینا کلی وقت گرفت تا چیده شد.من 2 تا چیز واسه پسری نگرفتم-یکی

مینی واشره یکی گهواره-مینی واشر نگرفتم چون خودم 2 تا لباسشویی دارم-یکی دوقلو یکی اتوماتیک-

گفتم واسه چی دوباره بخرم-گهواره هم با توجه به تجربیات دوستان و آشنایان که میگفتن گهواره بچه رو بد

عادت میکنه و ممکنه هر جایی که میری گهوارشو بخاد نخریدم-بقیه وسایلم مختصر و مفید.این شما و این

هم سیسمونی پسری

 

Linien Gif Datei

تخت و کمدت قبل از چیدن:

Linien Gif Datei

کالسکه-کریر-روروئک-آغوشی-ساک لباس

 

 

 کریرتو چون اتاق جا نداشت گذاشتم بالای کمدت

 

 Linien Gif Datei

فرش و پرده اتاقت

 

 

Linien Gif Datei

سرویس رختخواب و بالش و آویز موزیکال بالای تخت

 

 

Linien Gif Datei

تشک تعویض-سرویس حوله حمام-پتو دور پیچ

 

 

پتوی نوجوان

 

 

 

 

 

 

کهنه بچه-محافظ کهنه-محافظ قنداق-خشک کن-شیشه شور-مامی گره ایی-مامی چسبی

 

خوب پسرم اینم سیسمونیت-ایشالا به موقع و صحیح و سالم بدنیا بیای و ازشون استفاده کنی-ببخش

اگه کم و کسری وجود داشت-دست مامان گلم درد نکنه که انقدر واسه منو پسرم زحمت کشیده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مامان آیهان کوچولو
27 مرداد 92 10:14
مبارکش باشه آزاده جون.انشاالله با تنی سالم و دلی خوش ازشون استفاده کنه آرتین جون.


قربونت فریده جون-آیهان عزیزمو ببوس
فاطمه
27 مرداد 92 10:36
دوست عزیزم مبارکه ، امیدوارم عروسی گل پسرت


مرسی فاطمه جون-ممنون بهم سر زدی
اب نبات
27 مرداد 92 12:21
سلام عزیزم مبارررررررررک پسملی نازت باشد ان شالله با تنی سالم ازش استفاده کنه خیلی قشنگ بووووووووودن..دست مامان گلت هم درد نکنه ان شالله تنی سالم و همیشه تندرست باشد خیلی نازززززززززززززززززززززززن مخصوصا تخت و کمدش...


مرسی دوست خوبم-ایشالا روزی خودت بیای سیسمونی نی نی نازی رو بذاری ما هم ببینیمو لذت ببریم عزیزم
سودابه
27 مرداد 92 13:04
مبارکه گل پسری باشه...فوتبال دستیش منو کشته...آزاده جون ازم جلو زدی و زودتر از من اتاقشو چیدی قربونش برم..


مرسی سودابه جون-منم قرار نبود انقدر زود بچینم-تخت و کمدش زود رسید دیگه منم چیدم-ایشالا تو هم زود اتاقشو بچینی
سودابه
27 مرداد 92 14:01
خیلی مشتاقم هر چه زودتر فسقلیتو ببینم..................................آزاده جون اسمش که تغییر نکرد؟؟؟
نیلوفر
27 مرداد 92 14:50
مبارکههههههههههههههههه

چه مامان با سلیقه ای. انشااله که به دل خوش استفاده کنید. مبارکهههههههههههههه


ممنون نیلو جون-ایشالا روزی خودت
مامان هلاله
27 مرداد 92 16:52
سلام عزیزم بسلامتی
مبارک باشه ایشالا پسرت بیاد یه دست فوتبال دستی توپ با باباییش بزنه حالشو ببره


سلام گلم-مرسی
آره والا-از قبل از اینکه جنسیتش مشخص بشه واسش فوتبال دستی خریده تا بعد با هم بازی کنن
مامی شایان(زهرا)
27 مرداد 92 18:36
مبارکهههههبه خوشی استفاده کنه گل پسرت


ممنون زهرا جون
rasta
27 مرداد 92 20:58
سلام عزیز دلم
وااااااااااااااااااای سنگ تموم گذاشتی وتسش آزاده
خوشبحالش تک تک تار و پود اتاقش قشنگ و رویاییه
آماده ی ورود یه پرنس کوچولو
ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه
وای آزاده منم سزارین انتخاب کردم اما بعضی از مامانا میگن طبیعی بهتره...... موندم چیکار کنم.....
اصلا یه وضعی دارم.....
خوش بحالت که حداقل تکلیفت مشخصه...
راستی تاریخ زایمانت کی شده؟


سلام رستا جون-خوبی؟مارتیا خوبه؟
ممنون عزیزم
منم از طبیعی میترسم-فعلنم که وضعیت پسرم بریچه
هنوز بهم نگفته احتمالن 4 شنبه که برم بگه
مامان فرشته کوچولو
27 مرداد 92 22:04
آخ جون سیسمونی مبارک گل پسر نازت باشه الهی که به شادی از تک تکشون استفاده بکنه دست مامانتم درد نکنه من از تختش خوشم اومد دیگه وسایلاشو چیدی خیالت راحت شد من فقط کمدش و آوردم تختش مونده راستی آزاده جون شما زایمانت چه تاریخی میشه؟


ممنون مامانی
ایشالا تختشم بیاد ما هم از سیسمونی گل پسرت لذت ببریم
هنوز دکتر بهم نگفته-حالا 4 شنبه برم ببینم چی میگه
مامان هلاله
28 مرداد 92 9:50
برو خصوصی
مامانٍ توت فرنگی
28 مرداد 92 12:59
وای عزیزم
وسایلش خیلی خوشگلن مخصوصا تختش

انشالله همیشه به شادی ازشون استفاده کنی

من اگه وسایلم را بچینم ، از ذوق هر شب تو اتاقش می خوابم


مرسی گلم-چشمات قشنگ می بینه
ایشالا بچینی بعد عکساشو بذاری ما لذت ببریم
مامانٍ توت فرنگی
28 مرداد 92 13:00
عشق است فوتبالیست کوچولوی ما
از الان می خوای واسه بارسلونا آمادش کنین


عشقه علی کوچولوی ما
اره دیگه میخایم بشه مسی دوم
سولماز
28 مرداد 92 17:58
سلام خسته نباشيد چقدر خوش سليقه اي ماماني مخصوصا لباسها چقدر خوشگلند
دست مامانت هم درد نكنه


سلام عزیزم-ممنون-چشمات قشنگ می بینه
سودابه
28 مرداد 92 22:22
خصوصی گلم
نگاری
29 مرداد 92 12:34
سلام عزیزم
ادرین که بیشتر از اینکه با نمک باشه شیطونه. حالا اگه بیای تو اپ جدیدم می بینی
جونممممم خیلی هم خوبه وسایل پسری. منم گهواره نخریدم ولی بعد 2 ماهش که بود رفتم گرفتم. اخه عادت کرده بود رو پا بخوابه تکون بخوره من هم به کارام نمی رسیدم هم پاشنه پام درد گرفته بود. هر چند هنوزم رو پا می خوابه ولی خوابش سنگین شد می زارمش اون تو به کارام می رسم
ولی خوب کاری کردی نخریدی هر بچه ای یه مدله


هر جوری که باشه عزیز دل خاله آزادشه-ممنون نگار جون
حالا منم ببینم اگه اذیت کرد فامیلامون گهواره دارن شاید مال اونا رو اوردم
یاسمن
29 مرداد 92 12:37
ای جااااااان مبارکه عزیزم حالا بزار بیاد ببین چه صفایی داره ایشالا زودتر بغلش کنی من که تا کیان خوابید اومدم یه سر بزنم


مرسی یاسی جون-قدم نو رسیدت مبارک-خیلی خوشحال شدم گلم
سوگل
29 مرداد 92 13:00
آزاده جونم ..مبارک باشه ایشالا ..
وای آزاده جون دیگه چیزی نمونده آ
ایشالا تا 5-6 هفته ی دیگه حسااابی سرمون شلوغ میشه ..
وسایلش هم خوشگل بودن .. دست همگی درد نکنه ..
منم ایشالا به زودی تخت و کمدش رو میگیرم و میچینم وسایلش رو ...
دیگه داره دیر میشه ..
راستی نی نی به دنیا بیاد شبا میزاریش رو تخت خودت ؟؟؟
من میخوام تختش رو بچسبونم به تخت خودم ایشالا ..


ممنون سوگل جون-اره ایشالا
وقتی گرفتی بذار تا ما هم لذت ببریم
من تا 1 ماه خونه مامانمم-بعدشم که اومدم میخوابونمش رو تخت خودم-اخه تخت به اون بزرگی رو چطور بچسبونم به تخت خودم-باباییش گفته تا یه مدت من میخوابم پایین تخت
رها
29 مرداد 92 13:26
سلام
مبارك باشه خوشگلم،دست مامان جوني درد نكنه خيلي خيلي خوشگل بودن


مرسی رها جونم-ایشالا روزی خودت عزیزم
مرضیه
29 مرداد 92 14:24
به به مبارکه.انشالا همیشه شاد باشید.
سیسمونی نی نی از جهیزیه دختر ها که بیشتر بود. مبارکش انشالا


مرسی مرضیه جون-ایشالا سیسمونی پسر خودتو ببینیم
رضا بهروزی
29 مرداد 92 15:26
وای چقددددرررر ناااااززززن
بلوز شورت مسی رو که دیدم پکیدم از خندهه
خیلی خیلی نازه اتاقششش
دستتون درد نکنه


اااااااااا-عمو رضاااااااههههههه
اینا رو بابایی از تهران واسه پسرش خریده
ممنون عمو-خواهش میکنم
عاطفه
29 مرداد 92 16:08
سلام گلم.وایـــــــــــــــــــــــــــی مبارکا باشه خانوم خانوما ...مبارکای گل پسرت باشه...انشاالله که میاد با دل خوش لذتش رو میبرین


سلام عاطفه جون-ممنون گلم-ایشالا سیسمونی نی نی خودتو ببینیم
نادیا
29 مرداد 92 20:20
همشون یه طرف اون لباسه ورزشی مسی و لباس هندونه شب یلدا یه طرف خیلی باحاله


ممنون نادیا جون
آزاده
29 مرداد 92 23:10
سلام خانم گل احوال شما چطوره!
شرمنده دیر جواب میدم!!!
سیسمونی پسرت خیلی نازه انشاالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه.
ممنون که به من سر میزنی.


سلام آزاده جون-ممنون گلم شما چطوری؟
چشمات قشنگ می بینه-خواهش میکنم عزیزم
اب نبات
30 مرداد 92 10:39
عزیزم برو خصوصی
سودابه
30 مرداد 92 14:57
خصوصی
negar
30 مرداد 92 15:02
vaaaaaaaay eshgheee maneee azade natuunesam tahamol konam omadamhamechioo didam perfeectee






بذار شب بیای میکشمت

آبی گرفتم فقط بخاطر تو
الهه
30 مرداد 92 18:39
به به مبارک باشه آزاده جونم ایشالله به سلامتی ازشون استفاده کنه تبریک میگم دست مامان بابای گلت هم درد نکنه خانومی


ممنون الهه جون-قربونت
آیهان عزیزم چطوره؟مواظبش باش
مهدیه ( مادر دختری)
31 مرداد 92 0:50
مبارکه عزیزم
ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنی
میدونم از حالا نشستی و پسری رو تو هرکدوم لاز این لباسا تصور کردی! خیلی لذت بخشه! الهی خاله فداش بشه!
بوس
دست مامان گلت درد نکنه
کار خوبی کردی چیزای اضافه نخریدی
منم همین کارو کرده بودم.


ممنون مهدیه جون
اره بخدا گفتی
مری
2 شهریور 92 23:07
مبارکههههههههههههه ایشالا بخوبی و خوشی ازشون استفاده کنه


ممنون مری جون
هما
8 شهریور 92 12:16
مبـــــــــــــــــــارکه.خیلی قشنگ بود ماشالله ایشالله به شادی استفاده کنه


ممنون عزیزم
کاکل زری یا ناز پریییی
9 شهریور 92 19:16
خیلی خوشکلن عزیزمممممم مبارکه گل پسرت باشنننننن به سلامتی تنش کنی و استفاده کنی


مرسی مامانی
شیرین
15 شهریور 92 23:13
ازاده خوبم ممنونم به یادمی ...بوووووووووووووووووس


خواهش عزیزم
مامان بردیا شیطون
24 شهریور 92 19:15
مبارک باشه
چقدخوشگلن.....
ایشالا به سلامتی.....

دستتون درد نکنه....


ممنون مامان بردیا جون-چشمات خوشگل میبینه
پریسا
27 شهریور 92 14:00
مبارکش باشه وبسلامتی استفاده کنه،من هنوزسیمونی کوچولومو نچیدم،منتظرم تخت و کمدش حاضرشه


مرسی عزیزم-ایشالا میچینی نگران نباش-چیدن اتاق نی نی خیلی حال میده
sari
1 مهر 92 8:28
سلام...خوبی؟
راستی راستی که سیسمونیه قشنگی خریدی....
وقتی نی نی هم بهش اضافه بشه دیدنی تر و لذت بخش تر میشه...
دوست خوبم اگه میشه میخواستم ازت آدرس تشک و لحاف فروشی خوب توی اهواز رو بگیرم...ممنونت میشم
منتظر جوابت هستم
بای بای


سلام گلم-چشمات قشنگ میبینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد