آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرتین صفری

حالم از این بهتر نمیشود

1392/6/3 0:02
899 بازدید
اشتراک گذاری

 حالم از این بهتر نمیشود،

دنیای من از این عاشقانه تر نمیشود

گرمای هوس نیست این آتش خاموش نشدنی آغوش پاکت

عشق است که اینک من  را به این حال و روز انداخته ،

عشق مادری،  که مرا به عالمی دیگر برده ،

عشقی که من و تو را نمیتواند از هم جدا کند هیچگاه

خیلی آرامم ، از اینکه در نزدیکمی 

از اینکه در درون من جای داری

آرام باش فرزندم ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی

بیا در آغوشم ، بیا که همیشه آرزویت را داشته ام


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

رضا بهروزی
3 شهریور 92 0:23
چرا دروغ اصن قابل درک نیست واسم


خو حق داری-آخه هیچ وقت نمیتونی مادر بشی
اب نبات
3 شهریور 92 1:06
سلام عزیزم ان شالله پسملی نازت صحیح سالم بیاد توی بغلت..الهی امین..چطوری خانم خانما ؟؟پسملی نازت خوبه؟؟


سلام گلم-ممنون
شکر خدا بد نیستیم-خودت چطوری؟
مامان فرشته کوچولو
3 شهریور 92 5:34
ای جانم واقعا عظمت خدا و احساس تو کلام نمیگنجه ایشاالله که نی نی ای ما هم اینطوری صحیح و سالم بیان تو بغلمون


ایشالا مامانی
مامان سولماز
3 شهریور 92 11:05
سلام عزيزم حالت چطوره؟
متن قشنگي گذاشتي پر از عشق مادرانه


سلام سولماز جون-ممنون گلم-نظر لطفته
سوگل
3 شهریور 92 11:17
وااای خدا ..
چه گریه ای هم میکنه


اره قربونش بشم
سودابه
3 شهریور 92 12:34
ای جوننننننننننننننننننننننننننممممممممممممممم
نذار این عکسارو ضعف کردم


تا چند هفته دیگه ایشالا یکیش تو بغلته
مامان آیهان کوچولو
4 شهریور 92 13:23
آآآآآآآآآآآآآازاده عنوانو خوندم یهو فکر کردم آرتین به دنیا اومده....


سلام فریده جون-کجایی پس دختر خوب؟آیهانم چطوره؟
ایشالا تا چند هفته دیگه عکسشو میذارم
نیلوفر
5 شهریور 92 11:14
چقدرررررررر با احساس. چقدر زیبا نوشتی.

پروونه ها تو قلبم دارن بالا و پایین میرن با این نوشته. بووووووووسسسسسسس


قربون اون قلبت عزیزم
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
5 شهریور 92 16:50
سلام مامان آزاده

واقعا متن زیبایی بود به وجد میاد اصن ادم

همیشه شوشو بهم میگه واقعا خوش به حالتون .. حس مادر بودن خیلی خوبه

کلا یه دنیایی واسه خودش

قشنگترین حس دنیاس


سلام عزیزم
اره بخدا-ایشالا همه خانم ها این حسو بچشن
آزاده
6 شهریور 92 0:15
سلام
واااااای چقدر نازه
یه لحظه فک کردم نی نی خودته
انشالا زود زود به یه چش به هم زدن میاد تو بغلت
نمیدونی چه حس شیرینیه.......



سلام گلم
ممنون عزیزم-خیلی واست خوشحالم
Solmaz
7 شهریور 92 8:06
چطوريايي خانمي بابا از حالت بيخبريم


شکر خدا-هستیم سولماز جان
مامان هلاله
7 شهریور 92 11:24
وای یه لحظه فکر کردم نی نیت به دنیا اومده هنگ کردم.
ایشالا نی نیمون سالم و سلامت به دنیا بیاد


اره بقیه هم فکر کرده بودن نی نیم بدنیا اومده
ایشالا
یاسمن
7 شهریور 92 22:37
سلام عزیزم حالت چه طوره؟مرسی بهم سر زدی؟من سزارین شدم درد داره اما من چون دو روز با کیانمهرم تو بیمارستان بودم سختم بود خاطره رو خلاصه نوشتم دوست داشتی بیا بخون


سلام گلم-باشه حتمن میام
نیلوفر
8 شهریور 92 21:09
عزیزدلم مرسی بابت رمز آزاده جون از پیامهای قشنگت ممنونم
علی
8 شهریور 92 23:37
سلام تو وبلاگ آزاده اسم شما و چند تا از دوستاشو بیشتر دیدم
واسه سلامتیش دعا کنید


ایشالا خوب میشه خیلی ناراحت شدم
کاکل زری یا ناز پریییی
9 شهریور 92 19:21
وایییییییییییییی مبارکههههههههههههههههه گریم گرفتتت


ممنون گلم-ولی این نی نی من نیست ها فقط یه عکسه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد