آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

خبرای تازه

1392/5/23 15:53
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام- حال گل پسر ما چطوره؟654.gif مامانی اومدم با کلی خبرای تازه- 16 ام نوبت دکتر

داشتم-قبلش رفتم سونوگرافی 8 ماهگیت خدا رو شکر دکتر گفت پسری همه چیش خوب و سالمه-500.gifوزنتم

گفت 1700-فقط اینکه دکتر گفت پسرت با پاس یعنی اینکه سرت بالا و پاهات پایینه-من میگفتم خدایا چرا

بالای شکم اینقده سفت میشه نگو شیطون بلای من سرش بالاس-بعد از سونو هم رفتم پیش دکتر خودم

که اونم معاینه ام کرد و گفت همه چیز طبیعی و نرماله.zwanger4.gif پریروز دم ظهر نشسته بودم پای تلویزیون که یه

دفعه تلفن زنگ خوردs2.gif گوشی رو که برداشتم دیدم از طرف فروشگاه تخت و کمد کودک و نوجوانه و میگه

که تخت و کمدتون آماده اس و قراره بعداز ظهر واستون بفرستیم-آقا منو بگی ذوق مرگگگگگگگگگگگ

شدم-زودی بلند شدمو آتاقتو تمیز کردم-بعد از ظهر بابا حسین رفت دنبال مامان بزرگو خاله زهره آوردشون

اینجا که کمک من باشن-ساعت8 تخت و کمدتو اوردن-وصلشون کردنو چیدنشون بعدم رفتن-خیلی

خوشکل شدن-بابا حسین فرداش یعنی 2 شنبه با عمو ممد رفتن تهران-الانم اونجاس-دل منم کلی

واسش تنگولیده-هی اس میزنه حال پسرم چطوره؟لگد میزنه؟منم میگم بلههههههههههه-دیروز اس زده

که یه دست لباس بارسلونا سایز صفر واسه پسرمون خریدم-منو بگی دوباره ذوق مرگ شدمو زود تجسم

کردم که اگه این لباسو بپوشی چه هلویی میشی تاج سرم-ایشالا بابایی که لباستو اورد واست میذارم

که ببینیش-از وقتی بابا حسین رفته آجی نگین دختر خاله افسانه اومده پیشمون-ما هم از فرصت

استفاده کردیم اتاقتو چیدیم-واییییییییی مامانی خیلی قشنگ شده میخام اتاقتو بخورم-فقط پرده اش

مونده که قراره فردا وصلش کنیم-ایشالا پرده رو که زدم عکسای اتاقتم میذارم2.gif -خوب دیگه قند عسلم این

پست خیلی طولانی شد-چند روز دیگه دوباره واست می نویسم-دوست دارم پسر نازم-مواظب خودت

باش مامانیconnie_mama.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامی شایان(زهرا)
23 مرداد 92 20:53
مبارکه.پس زودی عکساشو بزار خانمی ما هم کیف کنیم


باشه زهرا جون-حتمن
مامان بانو
24 مرداد 92 1:47
عزيز دل
ممنون كه سر زدى



خواهش عزیزم
مامان آیهان کوچولو
24 مرداد 92 3:10
مبارکش باشه.منتظر عکسای اتاق گل پسر بارسلونایی هستیم.


مرسی خاله فریده جون
مامان هلاله
24 مرداد 92 10:13
سلام عزیزم بسلامتی وسایل پسر گلت هم رسید.
حتما عکساشو بذار شاید از روی وسایلش تقلب کردیم ما هم خریدیم




سلام هلاله جون-باشه خانمی-خوشحالم میشم
عاطفه
24 مرداد 92 15:23
سلام گلم به سلامتی مبارکه وسایلای گل پسرت....عکساش بزار ازاده جون برامون..نی نی دیگه داره میاد


سلام خانمی-ممنون-باشه گلم میذارم
شیرین
24 مرداد 92 18:10
مبارک عزیزم ...زود بیا عکس سیسمونی رو بزار ما هم ببینیم ....


باشه عزیزم
مامان سولماز
25 مرداد 92 12:55
مامان فرشته کوچولو
25 مرداد 92 18:51
خدا رو شکر گل پسرمون همه چیزش خوبه به به وسایل خوشگلشم مبارک آزاده جون زودی بیا عکساش و بزار که منتظریم


زنده باشی گلم-میام-زودی میام
نیلوفر
25 مرداد 92 20:31
الهیییییییییی مبارکه عزیزم. انشااله هر چی خریدی رو به دل خوش استفاده کنید.

عکس از اتاق این شازده یادت نره ها


ممنون-باشه عزیزم-حتمن
سوگل
26 مرداد 92 10:44
مبارک باشه عزیزم ..


ممنون سوگل جون
مامانٍ توت فرنگی
26 مرداد 92 10:44
به به مبارکه
وقتی اتاقشو بچینی بیشتر و بیشتر بودنش را حس می کنی
اینکه به زودی قراره یه مهمون عزیز بیاد خونتون

عکس یادت نره


ممنون خانمی
اره بخدا گفتی
مری
26 مرداد 92 11:50
مبارکهههههههه ایشالا بخوشی ازشون استفاده کنه

راستی خوشبحالت پسرت بریج وایساده ماله من همش سفالیکه که معدمو داغون کرده


مرسی گلم-پسر منم معده امو داغون کرده-سرش بالاس همش فشار میاره
سودابه
26 مرداد 92 14:53
خدارو شکر که همه چی خوبه..زود عکسارو بذار که منتظرم...راستی دکتر تاریخ زایمانت رو بهت نگفت؟؟


چه عجب خانم کجایی پس؟
طبیعی رو13 مهر گفته ولی سزارینو هنوز نه-احتمالن4شنبه برم بهم میگه
نگاری
26 مرداد 92 18:21
سلام عزیزم نگران نباش می گن می یاد امیدوارم بیاد

جونممم منم کلی دوست دارم ببینم عکسهاشو
مبارکش باشه


ایشالا نگار جون-ممنون عزیزم
سودابه
26 مرداد 92 20:32
خصوصی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد