آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

یک دل سیر نگاه کردنت

1392/4/6 13:09
403 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگترین آرزوی من است

نگاه کردن به تو ‌‌

یک دل سیر نگاه کردنت

از به دنیا آمدنت

تا بزرگ شدنت

آری میخواهم یک عمر تو را نظاره گر باشم

میخواهم آزاد شوم از هر چه وابستگی ست

فارغ از زمان / رها از ثانیه/ از تیک تاک همه ی ساعت ها...

بی خیال سحر و سپیده و طلوع و غروب

... فقط میخواهم تو را ببینم

... به تو نگاه  کنم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مری
6 تیر 92 22:23
سلام گلم خوبی؟ رمزو برو خصوصی


مرسی گلم
مامی شایان(زهرا)
7 تیر 92 10:16
مامان جون انشالله به زودی رویه ماهه نی نی رو میبینی...


انشالا
نیلوفر
7 تیر 92 15:29
چه آرزوی قشنگییییییییییی


ممنون
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
7 تیر 92 20:12
واییی که این آرزو چقد زیباس و آرزوی همه مامانا



راستی آزاده جون هفت ماهگی مبارک


مرسی عزیز دلمممممممممم
سودابه
8 تیر 92 15:53
آزاده جون واسه گل پسرت اسم انتخاب کردی مبارکه....................


اره سودابه جون-باباش میگه آرتین-خودم 2 دلم-اخه آرتین زیاده-ولی تو فامیل نداریم
سودابه
9 تیر 92 8:44
خیلی قشنگه عزیزم ایشالا خوش نام باشه پسرمون واسه مامان و باباش


ممنون گلم-شما چی کردید؟میذاری باران؟من باران خیلی دوست دارم
مامان فرشته کوچولو
9 تیر 92 12:26
واقعا این بزرگترین آرزو سلام آزاده جون چه خبرا نی نی جونی چطوره خودت چطوری؟ ممنون که بهم سر میزنی چن وقتیه خیلی حالم خوب نیست زیاد نمیام نت فقط میام چک میکنم خیلی بیحالم پس فردا میرم دوباره سونو دارم برام دعا کن مواظب خودت و نی نی مونم باش


سلام گلم-چه عجب-من مرتب بهت سر میزنم که شاید پست جدید بذاری-خدا نکنه عزیزم-چرا حالت بده
انشالا که همه چی خوب پیش میره نگران نباش
مهدیه
10 تیر 92 10:19
اجازه هست لینکت کنم؟


آره خانمی خوشحالم میشم
مامان آیهان کوچولو
10 تیر 92 19:30
سلام آزاده جون.منم پست گذاشتم گلم.
سودابه
11 تیر 92 15:27
نمیدونم خیلی دو دلم...


چرا گلم-اسم قشنگیه
سحر
11 تیر 92 23:34
سلام عزیزم وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی


ممنون عزیزم-حتمن
مامانٍ توت فرنگی
12 تیر 92 9:45
عزیزم من همیشه بهت سر میزنم
منتها حرف یا جله ای که بتونه این همه متون زییاتو تحسین کنه پیدا نی کنم و فقط می تونم بگم مرحبا با این ذوق و قریحه


مرسی گلمممم-نظر لطفته
الهه
12 تیر 92 18:01
خانومی من خیلی وقته سونو نرفتم اما از رو حساب سونوی قبلی 34 یا 35 هفته هستم شما چند هفته ای؟؟


عزیزم-پس دیگه رسیدی به اخراش
مامی شایان(زهرا)
13 تیر 92 6:37
ازاده جون من هنووز زایش نکردم


چرا پس؟
مامی شایان(زهرا)
13 تیر 92 11:00
نمیدونم...نمیاااااااد...خیلییییی خستم.از سوالای مردم.از انتظار.خیلی سختمه.تا توی شرایطش قرار نگیری متوجه نمیشی


نگران نباش زهرا جان هر وقت موقعش بشه خودش میاد ولی واقعن انتظار سخته
مرضیه
13 تیر 92 17:22
معلمم به خط فاصله میگفت خط تیره. میدونست فاصله چه به روزگار آدمها میاره.
مرضیه
14 تیر 92 18:03
سلام عزیزم .مرسی . خدا امواتت رو بیامرزد


ممنون مرضیه جون
خانم سليماني (مشاور)
16 تیر 92 17:08
با سلام ما با ساخت وبلاگ مشاوره در خدمت شماييم وهرگونه سوالي را جواب مي دهيممنتظريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد