آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

بیقرار آمدنت هستم

1392/3/21 12:38
377 بازدید
اشتراک گذاری

در دوردستها که خدا، میان چشمهایت خانه کرده است ...

من بیقرار، منتظر آمدنت هستم و تو که انگار دل نمی کنی از لبهای فرشتگان... طنین آوازتوست  که انگارگوشهایم جزتو نمیشنوند...

خداوند تورا به من هدیه میدهد و من همیشه دلشوره دارم لحظه ی در آغوش کشیدنت را. نفس هایت که به گونه هایم ساییده  شود، آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.

دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگار تکانهای  توست، تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...

اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.

آرام جان من....نیمه ی بیشتری از راه را با هم پیموده ایم . اکنون تو در دامان فرشته هایی و تو را برای وعده دیدار می آرایند. بیقرار آن لحظه ام

همیشه دوستت دارم

                                                                              کسی که روزی مادر صدایش خواهی زد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

الهه
21 خرداد 92 13:18
خوشبحالت خواهر منکه اصلا یلد نیستم برا نی نیم از این حرفا بزنم.
ایشالله به سلامتی میاد بغلت


ممنون عزیز دلم
سودابه
21 خرداد 92 15:26
چقدر زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااا...آفرین به احساس پاک مادرانه ات


خواهش دوست خوبم
اب نبات
21 خرداد 92 17:45
چه قدر با احساس مامانی مهربون


عزیزمی-همه مامانا با احساسن گلم
عاطفه
21 خرداد 92 19:45
چقدر قشنگ بود احساساتی شدم خوشبحالت


قربونت عاطفه جون
مامی شایان(زهرا)
22 خرداد 92 0:31
خیلی قشنگ بود...شما رو لینک کردم


مرسی زهرا جون-منم شما رو لینک کردم
سوگل
22 خرداد 92 9:08
نگاری
22 خرداد 92 22:43
الهی وای چقدر قشنگ نوشتی چه متن قشنگی بود
سودابه
23 خرداد 92 17:39
آزاده جون میتونم از متنت کپی بردارم واسه دخملم؟؟؟؟


آره سودابه جون-این حرف همه ماماناس به نی نی هاشون
مامان منتظر
24 خرداد 92 12:25
زیبا بود
سودابه
25 خرداد 92 12:28
آزاده جون چرا سرگرمی وبلاگی رو انجام ندادی....











انجام میدم عزیزم


rasta
25 خرداد 92 22:40
عزیزم چقدر با احساس نوشتی....
پس کی میشه این فسقلیها بیان تو بقلمون
من که تازگی ها همش قفسه ی سینم درد میگیره و میسوزه
نفسم بند میاد مخصوصا وقتی که میخاآبم ،
البته قابل تحمله ....
کمر درد هم دارم....
نمیدونم که تو هم اینجوری هستی یا نه؟
واااااااااااای این عکسه چگده خوشمله.....
تا ۳ روز دیگه اسم این آقا پسر ما انتخاب میشه
میخایم ۴ تا اسم منتخب رو بزاریم لای قرآن یکی رو بکشیم بیرون
شما چیکار کردین؟


قربونت عزیزم
رستا من دیگه نمیتونم طاقباز بخوابم-نفسم میگیره
گاهی اوقاتم ضعف میکنمو چشمام سیاهی میره
واسه اسمم همسری گیر داده به آرتین-میگه اسم آرتینو دوست دارم
مرضیه
26 خرداد 92 14:34
سلام دوست خوبم.مرسی اومدی بهم سر زدی. ما برگشتیم.بازم بیا دیدنم


باشه عزیزم
سوگل
27 خرداد 92 12:10
آزاده جون اون پریناتال که شما میخوری مارکش چیه ؟ من یکی پیدا کردم روش نوشته 21st century یعنی قرن 21 ... میگن مارک نیچر مید ( nature made )دیگه پیدا نمیشه .. حالا گذاشتم شنبه که نوبت دارم به دکترم نشون بدم ... الان فعلاً دارم ففول و مولتی ویتامین دیلی میخورم ..
نیلوفر
28 خرداد 92 13:24
عاقا من یه تست آی کیو از خودم گرفتم شرمنده تست شدم. خخخخخخ من این همه وقت صفحه دوم وبلاگتو لینک کرده بودم هی برای پست های قدیمی ت کامنت میذاشتم.

چه میدونستم تو این صفحه چه چیزهای قشنگی مینویسی


اشکال نداره نیلو جان-حالا صفحه اصلی رو لینک کن
نیلوفر
28 خرداد 92 19:37
http://www.index-of-mp3s.com/download/lagu/c4359011/muhtesem-yuzyil-hurrem-sultan-ninni/ عزیزم این لینک دانلود اون آهنگه. اگه خواستی دانلود کنی روی شماره 2 بزن.
مامان فرشته کوچولو
29 خرداد 92 0:03
چقد قشنگ احساستو بیان کردی



خواهش میکنم دوست خوبم
یاسمن
3 تیر 92 12:58
سلام عزیزمخوبی؟عیدت مبارک مثل همیشه با احساس نوشتی عالی بود بوووووووس


سلام یاسی جون-عیدت شما هم مبارک-ممنون عزیزم
ارلا
9 تیر 92 22:13
سلاممممممممممم
وب جالبی داری خوشحال میشم به من سر بزنی وبا هم بیشتر اشنا بشیم و انتقاد یا هر پیشنهادی که داشتی درباره ی بلاگم به من بگی خوشحال میشم دوستممممممممممممم


حتمن چرا که نه؟
رز
5 مرداد 92 2:24
معلومه از این مامان با احساس هایی

منم خیلی حسمشبیهته

راستی دکترت کیه

منم سی دی میخوام




ممنون عزیزم-مگه شما اهوازی هستی که اسم دکترمو پرسیدی؟

اکثر سونوگرافی هاسی دی رو میدن باید بهشون بگی

راستی ادرس وبلاگتو میذاشتی بهت سر میزدم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد