آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

نوبت دکتر خرداد ماه

1392/3/19 23:55
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلی مامانی

حال پسل گلم چطوره؟الهی مامان قربون اون قلب قشنگت بشه

امروز نوبت دکتر خرداد ماهم بود

خانم دکتر گفت:خوب آزاده خانم تو این 1 ماه حالت چطور بوده؟

منم احوالات این 1 ماهو به خانم دکتر گفتم-خانم دکتر مهربونم گفت برو بخواب تا صدای قلب جوجه تو بشنوم

ناز تو برم شاهزاده م-صدای قلبت مثل صدای دویدن اسب بود-خیلی تند  میزد

خلاصه اینکه از نظر خانم دکتر همه چی خوب بود

فقط بهش گفتم که یکم ورم کردم ولی خانم دکتر گفت نه اصلن ورم ندارم-اگرم گاهی ورم میکنم بخاطر

فشار حاملگیمه که روی پاهامه-خوب خدا رو شکر کمی خیالم راحت شد

دیروز و امروز دوباره رفتم واست خرید کردم-نمیدونی چه ذوقی دارهtumblr_inline_mici3wofyw1qz4rgp

انشالا اوایل مرداد میرم تخت و کمدتم سفارش میدم جوجه طلاییم

جون مامان مواظب خودت باش-دلم میخاد صحیح و سالم بیای تو بغل مامان بابا

انشالا وقتیکه تخت و کمدتو آوردن و سیسمونیتو چیدم از اتاقت عکس میگیرم

مامانی سعی کرده چیزایی که مهم و لازمه رو بخره و الکی اتاقتو شلوغ نکنه

تازه اتاقتم کوچیکه-بابایی میگه واست کمد نخرم چون هم اتاق کمد دیواری داره هم جاگیره

ولی آخه مگه من دلم میاد واسه کاکل زریم کمد نخرم-پس اسباب بازیاتو کجا بچینم؟

تو نگران نباش پسلی- مامان بزرگ همه چی میخاد واست بخره

راستی بابایی دیگه امتحاناش تموم شد-از این به بعد دیگه بیشتر به ما توجه میکنه و پیشمونه

دوستت داریم میوه زندگیمونniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

rasta
19 خرداد 92 23:20
خوب عزیزم خداروشکر که جیگمل من همه چش خوب بود
وااااای آزاده من که انقدر واسش همه چیز خریدن دیگران که نمیدونم کجا بزارمشون....
حس میکنم نباید انقدر ولخرجی میکردیم.....
اما خداییش دست خودم نیست ، هرچی در مورد نینی میبینم میخام بپرم بگیرم
راستی عزیزم مسابقه دعوت شدی


اشکال نداره گلم-مبارکش باشه-ولی من نظرم اینه که نباید زیاد اتاق بچه رو شلوغ کرد-بعضی سیسمونیا رو میبینم وحشت میکنم-منم مثل خودتم دوست دارم همه چی واسه نی نی بخرم-ولی هم اتاقش کوچیکه هم میگم خودش بیاد بعذن-اره خانمی دعوت شدم فعلن تا نصفه سوالا رو جواب دادم چند تا دیگش مونده
مامانٍ توت فرنگی
20 خرداد 92 9:16
وای که چقدر خرید کردن واسه این وروجکها لذت بخشه
من فکر ی کنم تا تخت و کمدش را نخریم نمی تونم بقیه وسایل اتاق را بخرم
منم به این اعتقاد دارم که فقط چیزهای ضروری را بخرم

کاش زودتر اتاق نی نی را بچینی عکسهاشو بذاری


خرید واسشون خیلی لذت بخشه-فعلن وسایل بهداشتیشو بخر تا انشالا تخت و کمدش
انشالا می چینم-قراره مرداد ماه سیسمونیمو بیارن-اخه حالا زوده تا مهرماه دلم اب میشه خو
اب نبات
20 خرداد 92 10:57
سلام عزیزم خدا رو شکر پسملی ما سالمهان شالله همیشه تنی سالم داشته باشه ..خرید های پسملی هم مبارکککک باشه..


ممنووووووووووونم گلم
انشالا نی نی خودتم سالم سالم باشه عزیزم
سودابه
20 خرداد 92 11:59
خدارو شکر عزیزم که همه چی خوب خوبه..ایشالا هرچی گرفتی مبارکش باشه..به نظرم زودتر بریم بگیریم بهتره تا گرمای هوا بیشتر از این نشد..منم احتمالا امروز میرم یه سری خرید میکنم.


مرسی عزیز دلم-ممنون
آره سودابه جون تا وزنمون سنگین نشده و به قول خودت هوا گرمتر نشده باید خرید کرد-تازه اهواز که هوا جهنمه
سوگل
20 خرداد 92 13:43
خدا رو شکر که هم خودت و هم نی نیت خوبید ..
مبالکش باشه ..
من فعلاً اساسی خرید نکردم ..
فقط یه سری اسباب بازی و چنتا لباس !



ممنون عزیزم
سوگل جون دیگه باید شروع کنی به خرید تا سنگین نشدیو هوا هم گرمتر نشده
نگاری
20 خرداد 92 16:11
اخی عزیزم اینقده زود می گذره ادم دلش واسه شکمش تنگ می شه کلی
مامانی زود تر خریداتو شروع کن هوا گرمه ها سنگینم باشی که دیگه واویلا


نگار جون خوش به سعادتت که الان جوجوت کنارته-دعا کن منم سر موقع خودم جوجوم بیاد کنارم
مامان آیهان کوچولو
20 خرداد 92 19:14
خدارو شکر که نینی جونمون خوبه
راستی سعی کن تا 7 ماهت تموم نشده همه چی رو بخری و تموم کنی چون بعد اون واقعا سخت میشه واست.


مرسی فریده جون-آره خودمم میخام همین کارو انجام بدم-چون هم سنگین میشم هم هوا گرمتر میشه
مامان کوچولو
20 خرداد 92 19:37
خداروشکر که کاکل زری حالش خوبه

ان شاالله تا آخرش همینطوری نرمال و طبیعی بری جبو آزاده جون

واقعا راس میگی آدم دلش نمیاد واسه نینیش چیزی نخره

همیشه شادو خوشحال باشی


ممنون مامانی-انشالا خودتم بارداری خوبی داشته باشی گلم
مامانی فرشته کوچولو
21 خرداد 92 5:00
خب خدا رو شکر که نی نی مون حالش خوبه خریداشم مبارک خدایی خیلی خرید سیسمونی شیرینه ایشاالله زودی اتاقش و بچینی عکساشو برامون بزاری


مرسی گلم-اره بخئا خیلی شیرینه
انشالا حتمن میذارم
رها
21 خرداد 92 19:58
سلام مامانی
خدا رو شکر که نی نی حالش خوب بوده
موقع سیسمونی خریدن آدم نمیتونه جلو خودش رو بگیره
من واسه نی نی امون شش تا قاشق رنگی خوشگل خریده بودم واسه وقتی که باید بهش کمکی داد
در این حد هول بودم من



سلام گلم
اره دوست داری همه چی واسش بخری
اخه عزیزم انشالا نی نی که اومد با همون قاشقا بهش کمکی میدی رها جونم
هما
23 خرداد 92 17:27
خداروشکر که همه چی خوب بوده


مرسی هما جونم
سارا زارع
25 خرداد 92 19:53
مراقب ني ني باش


باشه عزیزم
مرضیه
1 تیر 92 10:42
برای پر کردن لحظه های تنهاییت رو من حساب کن ...بی خیالٍ این دنیا و باید و نباید ها ...من هستم ************************* هنوزم انتظارو انتظار است هنوزم دل به سینه بی قرار است هنوزم خواب میبینم به شبها همان مردی که بر اسبی سوار است همان مردی که جمعه آید روزی و این پایان خوب انتظار است نیمه شعبان مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد