آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

هر روز دلم برایتـــ تنگ میشود

1392/3/28 12:42
356 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هر روز دلم برایتـــ تنگ میشود...

در این آخرین روزهای بهار

چشمانم در جستجوی بهار زندگی مان سوسو میکند

هر روزم را به تو فکر می کنم

و به همه ی این روزهایی که خیلی دوستشان دارم

روزهای شیرین بارداری

و تو در آخرین روزهای شهریور

و شاید هم یک روز پاییزی

آغوش پر مهرت را  باز خواهی کرد

و من در آن خواهم آسود

چقدر دلم برایت تنگ  شده ..!

این روزها هم میگذرد

و من روزهای بی قراری ام را

باهزار روایت بی الفبا از حضور تو ترسیم می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نگاری
28 خرداد 92 23:54
انشالله زودی زندگیتم بهاری می شه
نگران نباش روزای خوبی در انتظارته


مرسی مامان مهربون
رها
29 خرداد 92 1:10
انتظار شیرینی هستش,قدر این روزهای خوب رو بدون واسه ما هم خیلی دعا کن لطفا
اب نبات
29 خرداد 92 9:55
ان شالله نی نی ناز شما صحیح سالم بیاد توی بغل مامانی مهربون و پر احساسش..خیییییییییلی ززززززیبا نوشتی


همچنین عزیزم-ممنون
مامی شایان(زهرا)
29 خرداد 92 10:27
انشالله به سلامتی این هفته های باقی مونده هم طی میشه.هوای نی نی گلی رو خیلی داشته باش


انشالا گلم-باشه چشم
مامانٍ توت فرنگی
29 خرداد 92 10:36
وای چقدر زیبا می نویسی


ممنون عزیزم
سوگل
29 خرداد 92 14:21
آخ گفتی
آزاده جون منم همش با خودم فکر میکنم حالا پسرم شهریوری میشه یا مهر ماه ؟


فرقی نمیکنه عزیزم انشالا سالم باشه ولی شهریوری بشه واسه مدرسه اش بهتره
سودابه
29 خرداد 92 14:48




خودت گلی عزیزم
عاطفه
29 خرداد 92 17:53
آزاده جون روزی میرسه که دلت برای این روزها تنگ میشه ،برات از خدامیخوام که شیرین و به یاد موندنی بگذره


آره عاطفه جون میدونم-ممنون گلم
سودابه
2 تیر 92 20:26
چه خبرا خانم؟؟پسر نازمون چطوره؟کی باید واسه آزمایش بری؟؟


شکر سودابه جون-پسری هم که همش تو دلم فضولی میکنه
احتمالن هفته دیگه برم
مامان نيما
4 تیر 92 13:25
سلام ازاده جون اپم زود بياا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد