آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

روز مادر

1392/2/11 2:08
467 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

کوچولوی مامان امروز روز زن و مادر هست-از خدا ممنونم که امسال شما رو تو دل مامان گذاشت تا منم مادر

بشم.

هنوز بطور کامل لذت مادر شدن رو نچشیدم و لی از همین الانش که خیلی شیرینه

دعا میکنم خدای بزرگ به همه دوستای گلم که در انتظار نی نی هستن نی نی بده تا بتونن طعم شیرین

مادر شدن رو بچشن-الهی آمین

روز مادر  رو به همه دوستای گلم تبریک میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سوگل
11 اردیبهشت 92 9:21
روزت مبارک مامانی ...



مرسی عزیزم-روز شما هم مبارک-مواظب به نی نیمون باش
مری
11 اردیبهشت 92 15:33
سلام
خدا خیلی وقته نام مادر روت گذاشته هااااااا
روزت مبارک عزیزم
هنوزم زوده ها برا تکونای نی نی ها...من چی بگم!!!
بوس به تو و نی نی


روز تو هم مبارک خانمی-آخه دلم میخاد زودی تکون بخوره خو-
مواظب خودت باش گلم
مامان آیهان کوچولو
12 اردیبهشت 92 0:56
سلام آزاده جون روزت مباااااااااااااااااااارک.



سلام فریده جون-عزیزم روز شما هم مبارک
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 12:05
سلام عزیزم خوبی؟ روزت مبارک مامان نصفه
نگاری
12 اردیبهشت 92 14:00
روزت مبارم مادر خانومی



روز شما هم مبارک خانم
سیب سرخ کوچولو
13 اردیبهشت 92 14:07
سلام دوست جون.روزت مبارررررررررررررررک



عزیزم روز تو هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد