آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

من که گفته بودم پسرم

1392/2/12 17:47
418 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره مامان بابام به جنسیت من پی بردند. البته من که خودم میدونستم پسرمniniweblog.com اما مامان بابا نمیدونستن.

امروز ساعت 2 رفتن سونوگرافی و اول برای اینکه اذیتشون کنم پاهامو بسته بودم niniweblog.com ولی آقای دکتر خیلی شیطون بود و یه کمی متوجه شد و یه لبخند ریزی زد.ولی مطمئن نبود. مامانم بنده خدا فقط میگفت آقای دکتر سالم باشه و جنسیتش برام فرقی نداره .   خلاصه آقای دکتر به مامانم گفت برو یه بستنی بخور تا این نی نی شاید پاهاشو باز کنه. مامان بابا رفتن برا مامان بستنی بگیرن ولی نمیدونم بابام برا چی بستنی خورد.niniweblog.com

بعد از بیست دقیقه دوباره اومدن داخل و آقای دکتر بابام رو هم صدا کرد تا منو ببینه. گفت ببین این دو تا پاهاشن و اون چیزی که بین پاهاشه شوپولشه. یعنی اینکه نی نی تون پسره. چشمای مامان بابام برق افتادن منم همچنان داشتم بستنی میخوردم niniweblog.com

دیگه راه افتادن و شروع کردن زنگ زدن به فک و فامیل

منم که یه استقلالی تیر هستم دارم واسه قهرمانی استقلال دعا میکنم niniweblog.com آخه میخوام بزرگ که شدم یه روز تو تیم استقلال بازی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان کوچولو
12 اردیبهشت 92 17:56
سلام عزیزم

مبارک باشه عزیزم

ایشالا پسرت سالم و صالح به دنیا بیاد


دوست داشتی منو لینک کن


مرسی عزیزم. حتما
مــآمــآنــے
13 اردیبهشت 92 11:32
آخی
پسمل داری پس
مواظب گل پسری باش


آره دیگه نی نیمون پسمل شد-مرسی عزیزم-شما هم مواظب کوچولومون باش

آزاده
13 اردیبهشت 92 11:34
سلام
خوبی ؟
مبارک باشه عزیزم
انشااله که صحیح و سالم به دنیا بیاد
از الان برو تو فکر اطاق بچه.....




قربونت برم آزاده جون-آره دیگه تا حالا هم بخاطر اینکه از جنسش خبر نداشتم دست بکار نشده بودم-دیگه باید شروع کنم
آزاده
13 اردیبهشت 92 13:33
سلام لینک شدی دوستم


مرسی گلم

rasta
13 اردیبهشت 92 14:28
سلام آزاده جون ، خوبی عزیزم؟ من و جوجه هم خوبیم ، پیغامات میرسه خانومی اما من نبودم که جواب بدم و تاییدشون کنم ، پس نینی پسر پسره ، ایییییییییییییییی جانم دوست جونی وروجک خودمه،
خدا مردارو خیلی دوست داره همیشه هر چی که اونا میخوان و دوست دارن بهشون میده!
میگم حسابی از خونواده ی شوهرت مژدگونی بگیر همین جوری ولشون نکونیااااااااااااا این همه حرسمون دادن سر جنسیت .....مگه الکییه
خیلی مراقبش باش وروجک رو ، استقلالی هم که هستی مثل خودمی عزیزم ، بزن قدششششش !!!



سلام رستا جون-ممنون عزیزم-تو فکرت بودم
اره نی نی پسره-استقلالی هم هست-بزن قدش
مامانٍ توت فرنگی
14 اردیبهشت 92 8:41
وای مبارکه
ایشالله پسر گلت به سلامتی به دنیا بیاد
خوش بحالت که متوجه شدی بچه چیه
دیگه می تونی واسش حسابی خرید کنی



مرسی گلم-ایشالا روزی خودت
اره دیگه باید شروع کنم به خرید کردن دیگه
سوگل
14 اردیبهشت 92 10:29
سلام عزیزم ..

چه خوبه مامان یه گل پسر بودن

یه حس خاصی داره آدم ...

ایشالا ممون به سلامتی این روزا رو بگذرونیم ...

راستی من و پسرم هم آبی!!






سلام گلم-اره واقعن

به به چقد استقلالی اینجاس-بزنید قدش


مامان آیهان کوچولو
14 اردیبهشت 92 13:32
الهی فدای گل پسر خاله بشم من
پس معلوم شد که تو هم گل پسری عزیزدلم.
خودمونیما امسال سال پسره ما کلا تو فک و فامیا و آشنا 12 نفر حامله ایم مال 10 نفر پسره فقط 2تا دختر.



مرسی خاله جونیم
اره منم همینطور هر کیو می بینم که بارداره پسر داره-ایشالا هر کس که دلش پسر میخاد خدا دعاشو مستجاب کنه
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 4:30
تا اینجا داشتم با اشتیاق میخوندم و می رفتم جلو که یهو فهمیدم مادر و پسر ا س ت ق ل ا ل ی هستن وای خدایا


زهرا جون اس ت ق ل ا ل و پ ر س پ و ل ی س نداره گلم-ما ها با هم دوستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد