آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

بدون عنوان

1392/2/8 14:44
408 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 17 هفته و 4 روزه که فینگیلی تو دلمه -الهی مامان فداش بشهSmiley

این کوچولوی من مثل مامانش همش خوابه-تنبل خان تا حالا اصلن تکون نخورده

آخ که نمیدونید چقد دلم میخاد تکوناشو حس کنم

هر روز بعد از نهاروشام  میرم استراحت میکنم بلکه تنبل خان یه تکونی به خودش بده ولی می بینم نه خبری نیست

یه چند روزی بود که نمایشگاه سیسمونی زده بودن ولی من نرفته بودم

تا دیشب که دیگه روز آخرش بود تصمیم گرفتم که یه تکونی به خودم بدم و برم ببینم چه خبره

به همراه همسری و جاری بزرگه رفتیمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

واییییییی-نمیدونید چه تخت و کمدای نانازی  دیدم-انقد قشنگ بودن-دلم غش رفته بود

ولی چون هنوز جنسیت نی نیم مشخص نشده نتونستم انتخاب کنم

ولی خداییش خیلی قشنگ بودن و ضمن قشنگ بودن قیمتاشونم مناسب بود

خلاصه رفتن ما فقط به خرید چند تا عروسک ختم شدشکلک های شباهنگShabahang

این هفته قراره برم واسه سونوی سلامت جنین-فکر کنم دیگه تو هفته18 جنسیتشم مشخص بشه

تا بتونم دیگه کم کم شروع کنم واسه فینگیلیم سیسمونی بخرم

خوشکل مامان اگه مامان رفت سونو یه حالتی باش که دکتر بتونه تشخیص بده که شما دخملی یا

پسملی

دوستت دارم عزیز دلم-مواظب خودت و دوستای گلتم باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان بردیا
8 اردیبهشت 92 14:19
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/[hr]
مامان آیهان کوچولو
9 اردیبهشت 92 1:39
عروسکا مبارکش باشه ایشاالله که مشخص میشه شروع میکنی واسه خرید.
واقعا کیییف میده واسه نینی خرید کردن گرچه خیلی سخته بخصوص وقتی شکم آدم بزرگ میشه باید همش حواست باشه کسی بهت نخوره منکه همش دستمو میگیرم جلو شکمم یهو کسی نخوره بهش
اون رفته بودیم یه خانومه خورد بهم آیهان یه تکونی خورد که نگو فکر کنم به شدت به خانومه اعتراض کرد


مرسی عزیزم
آره مامان آیهان راست میگی-منم میخام تا هنوز شکمم نمایان نشده خریدامو انجام بدم
تو روخدا هواست به خودت باشه کسی نخوره بهت-نی نیمون دردش بیاد یه وقت

مامانش
9 اردیبهشت 92 12:38














تی تی
9 اردیبهشت 92 18:59
مبارکه آزاده جون
دیگه به ما سرنمیزنی خانومی
پیشاپیش روزت مبارک عزیزدلم


ممنون تی تی جونم-شرمنده عزیزم-روز شما هم مبارک خانمی

سوگل
10 اردیبهشت 92 12:25
آزاده جون اینقدر ذوق میکنم وقتی میبینم دقیقاً نی نی هامون قده همن

راستی یه سئوال : شما تعداد هفته هاتو بر اساس اولین روز از آخرین پریودت حساب میکنی یا از روزی که ساک بارداری تشکیل شده ؟؟؟

منم فردا نوبت دارم ...


قربونت برم عزیزم-ایشالا جفتشون سالم باشن
سوگل جان یه آزمایش سلامت جنین 3 ماهه دوم هم داریم-تست غربالگری که اونم باید انجام بدیم

مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 12:05
من حدس میزنم نی نی دخمله
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 12:06
منم لینکت کردم عزیزم
راستی از کدوم شهری؟


مرسی عزیزم. ما اهوازی هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد