آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

بدون عنوان

1392/1/31 20:56
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های مهربونمHello

حال نی نی هاتون چطوره؟خوبن؟باید خوب باشن چون قراره وقتی همگی به دنیا اومدیم با هم دوست باشیم

حال مامان آزاده هم خوبه خدا رو شکر-چی؟حال من؟ مرسی خاله های گلم-منم خوبم

فعلن دارم تو دل مامانی خوش می گذرونم

راستی هفته دیگه مامانی قراره بره سونوگرافی واسه سلامت من-سلامت 3 ماهه دوم

فکر کنم دیگه اون موقع جنسیت منم مشخص شده باشه

آخه نمی دونید اینجا همه منتظرن ببینن من دخملم یا پسملمزبانکده محصل

واسه مامان بابام که اصلن فرقی نمی کنهniniweblog.com ولی خوب همه دوست دارن بدونن که جنسم چیه دیگه؟

یه جور میگم جنسم انگاری که پارچه ام

مامان آزاده شب و روز همش باهام حرف می زنه-تا صداشو می شنوم زودی بیدار میشم گوش میدم

آخ که چقد این مامانا مهربونن

خوب دیگه من کم کم برم خودمو آماده کنم که الان مامانی میخاد شام بخوره و منم خیلی گشنمه

دوستتون دارم مامانای مهربون-مواظب دوستای من باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

یاسمن
1 اردیبهشت 92 11:54
سلام مرسی بهم سر زدی عزیزم خوبی برام دعا کن روزای خوبی ندارم


خدا بد نده گلم-ایشالا بلا به دور باشه و زود خوب بشی
مامانٍ توت فرنگی
3 اردیبهشت 92 9:16
وای نی نی کوچولو تروخدا برو به دوستات بگو اینقدر بگو اینقدر ماماناشونو اذیت نکنه
توت فرنگی منم ببوس



باشه خاله بهشون میگم-توت فرنگی هم می بوسم
شما هم مواظب خودت باش
سیب سرخ کوچولو
9 اردیبهشت 92 20:58
سلام دوست جون.خوبییییییییییی؟؟؟ نی نی کوچولو خوبه؟؟؟؟عزیزم.انشاالله به زودی تکونهاش رو حس میکنی.هنوز خیلی کوچولو هست خو.انشاالله چند هفته ی دیگه که بزرگتر شد حسابی از خجالت پهلوهات در میاد و آنچنان لگد هایی نثارت میکنه که مثل من یه نیم ساعت به خودت میپیچی ولی خیلیییییی شیرینه.همین الان که دارم برات مینویسم سیب کوچولو داره مثانه و کلیه هامو میندازه بیرونانشاالله که به زودی این لحظه های شیرین رو حس میکنی و برامون از این روزها مینویسی.نمایشگاه سیسمونی داشتیم؟؟؟من بازم جا موندم از نمایشگاه


سلام الیسا جون-چه عجب خانم-آره خیلی دوست دارم تکونهاشو حس کنم-نمایشگاه سیسمونی تو نمایشگاه بین المللی گذاشته بودن-ای بد نبود-ولی کمدو تختاش خوب بودن-مواظب خودت باش عزیزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد