آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

آزمايش

1391/12/15 13:30
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانHello-سلام تربچه من و باباGemini

چند  روزه بچه خوبي هستي و مامانو اذيت نمي كنيYah

كوچولوي من دلم خيلي واست تنگه-دوست دارم مرتب ببينمت ولي چه ميشه كرد نميشه

ديروز با يه خاله به اسم اليسا آشنا شدم-خاله اليسا هم اهوازه-يه ني ني6 ماهه تو دلشه-آره عزيزم

ني نيش از شما3 ماه بزرگتره

ديروز داشتيم در مورد سلامت شماها صحبت مي كرديمconnie_43.gif

خاله گفت توي هفته11 تا13 رفته واسه آزمايش سلامت جنين

حالا ماماني هم قراره وقتي شما 11 هفتتون شد بره سونوي nt  و آزمايش خون بده تا از سلامت شما

باخبر بشه

مامان جون قربونت برم به ماماني قول بده كه سالم سالم باشي

قول بده كه سالم باشي و زود زود بزرگ بشي و بياي تو بغل مامان و بابا

راستي فينگيل مامان چند روز پيش مامان رفت كلي لباس و عروسك واست خريد

انقده نازززززززززززززززززززن -عاشقشونم-بابايي وقتي مي ديدشون ذوق مي كرد

ولي فعلن ديگه چيزي واست نميخرم تا ببينم دخملي يا پسمليزبانکده محصلزبانکده محصل

اونوقت با خيال راحت خريد مي كنم ناز نازي من

دوستت دارم-مواظب خودت باش قشنگم

مي بوسمت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مــآمــآنــے
15 اسفند 91 14:05
به سلامتی انشالله زمینی میشه می تونم بپرسم چند سالتونه و از کجا؟ راستی عکسای خریدا هم بزار ببینیم
سیب سرخ کوچولو
15 اسفند 91 18:37
سلام آزاده جونم.لینکت کردم خانمی.انشاالله نی نی جون سالم بپره بغلت خیالت راحت باشه این نی نی ناز و دلبرت سالم و صالحه انشااللهاین روزها خیلی به بخور میدونم سنگینه کمی.خود به رو قاچ قاچ کن مثل سیب بعد آبشو بمک تفالش رو بنداز دور چون سنگینه. به نی نی رو خیلیییییییییییییییییی خوشمل میکنه.ترشیجات و شوری جات سوسیس و کالباس اکیدا ممنوع میباشد.یکی نیست همینا رو به خودم بگهراستی کجای اهواز میباشی؟؟
rasta
17 اسفند 91 1:39
چی واسش خریدین وقتی هنوز نمیدونین دخیه یا پسملی ؟ منم باید برم سونو خدا به خیر کنه ، خوشا به سعادتت من هنوزم نمیتونم خوب بخورم
سیب سرخ کوچولو
19 اسفند 91 12:54
راستش زیاد اهواز رو بلد نیستم کاملخونمون اگه خدا بخواد انشاالله خیابون اسفنده.22سالمه آزاده جان.شما چند سالته؟؟
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 18:44
سلام ابجی نازم یه فانوس تو دستمه ولی نیازمند دعام پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی
نیلوفر
22 خرداد 92 0:12
آزاده جون دو تا بوووووووووسسسسسسسس خوشگل میفرستم واسه این نی نی نااااااازززززززز
بهش برسون.


مرسی نیلوفر جان-حتمن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد