آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

11 هفتگي

1391/12/25 13:12
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام انجير كوچولوي مامانيHello

عزيز دلم 11 هفتگيت مبارك-ايشالا 39-40 هفتگيت عزيزمniniweblog.com

ديروز رفتي توي 11 هفتگي-مامان ميخاد هفته ديگه بره واسه  آزمايش سلامتيت گلمniniweblog.com

ايشالا صحيح و سالم باشي تا ماماني يه نفس راحت بكشهniniweblog.com

انجير مامان ديگه داريم كم كم به سال جديد نزديك ميشيمniniweblog.com-به اميد خدا سال ديگه شما هم تو جمع ما 

هستي و ما يه خانواده كامل ميشيم-من و تو و بابايي-آخخخخخخخخخخخ جونniniweblog.com

عشق مامان مواظب خودت باشniniweblog.com-اينجا همه منتظرتن تا بيايزبانکده محصل-دوستت دارم كوچولومniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

rasta
26 اسفند 91 3:06
ایشالله که نینی نازنازیمون سالمه ...واسه چی نباشه!!
از طرف من مامانیتو یه ماچ گنده کن!
بهش بگو نگران نباشه!


قربونت برم رستا جونم-ايشالا ني ني هامون سالم بيان بغلمون
مامان آیهان کوچولو
26 اسفند 91 14:48
11 هفتگیت مبارک باشه نی نی جون.
ایشاالله که جواب آزمایشم خوب میشه و مامانی انقد نگران نمیشه.


مرسي خاله مهربونم
سیب سرخ کوچولو
28 اسفند 91 20:48
سلام مامان مهربون.خوبی؟؟کوچولو خوبه؟؟اگه هفاه ی 12 یا 13 بری جنسییت نی نی راحت مشخص میشه.الهی سالم و سلامت باشه و سال دیگه این موقع تو بغلت باشه.


قربونت برم اليسا جون-ايشالا ني ني هاي 2تاييمون عزيزم
یاسمن
15 فروردین 92 20:35
سلام مامانی جون عاشق منم مثل شما چشم انتظار فرشتم هستم از وبلاگ رستا جون اومدم خوشحال میشم بهم افتخار بدید شاید دوستای خوبی برای هم شدیم
یاسمن
17 فروردین 92 12:36
سلام عزیزم ممنونم که بهم افتخار دادی منم شمارو با افتخار لینک کردم


قربونت برم عزیزم-خوشحال شدم
نادیا
23 فروردین 92 12:22
آخی عزیزم بیشتر مراقب خودت باش



مرسی نادیا جان
هما
27 فروردین 92 17:08
ایشالله زودی انجیرت، انبه ات .........یا همون فسقلی کوچمولو بیاد بغلت و حالشو ببرید.با سلامتی و شادی فراوون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد