آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

اولين سونو

1391/12/12 12:24
653 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز مامانيم نوبت دكتر داشتزبانکده محصل

قرار بود كه  خانم دكتر سونوش كنهtotalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gif

نمي دونيد كه مامانم چقد استرس داشت-همش با خدا حرف مي زد و مي گغت خدايا سالم باشهpraying

آخه يكي نيست به اين ماماني من بگه آخه مگه من هندونه ام كه هي ميگي سالم باشهniniweblog.com

ولي خوب خوشحالم چونكه مي بينم انقد واسه مامان و بابام عزيزم و منو دوسم دارن

خلاصه وقتي ماماني رفت كه خانم دكتر سونوش كنه همش صلوات مي فرستاد

بذاريد از اونجايي بگم كه دكتر اون وسيله عجيب غريبشو فشار مي داد رو دل ماماني

انقده درد داشت-هي كه ميگفتم آي خانم دكتر يواش دردم گرفت مگه گوش مي كرد

مامان به دكتر گفت خانم دكتر بچه ام سالمه؟ دكترم گفت معلومه كه سالمه الانم داره قلب كوشولوش

مي زنه و 8 هفته و 4 روزشه

مامان آزاده خيلي خوشحال شدniniweblog.com و خدا روهمش شكر مي كرد

وقتي هم كه سونو تموم شدو اون دستگاه عجيب غريب رو از روي دل مامان برداشت

من يه نفس راحت كشيدمهورا

تازه دكتر عكسمم به مامانم دادniniweblog.com

مامانمم عكسمو  نشون بابا حسين داد و 2تايي با هم مي گفتن قربون اين لوبياي سحر آميزمون 

بريم ما-من كه نفهميدم چي ميگن-لوبيا يعني چي؟نگران

خودمونيم ها اين دنياي آدما هم عجيب غريبه-تا من بخام بيام و اين چيزا رو ياد بگيرم كلي طول مي كشهniniweblog.com

مامانم مي خاد 2تا عكس از الان من بذاره

دوست داريد ببينيد من الان چه شكليم؟؟؟

من الان اين شكليم-منو مي بينيد اون وسط وسطم-خيلي كو چولو ام نه؟hee hee

 

اين يه عكس ديگس كه همه ي ني ني ها تو 8 هفتگي اين شكلين-مثه من

 اي خدا-اي خداي بزرگ و مهربون ازت ميخام كه دل همه ماماناي منتظر ني ني رو شاد كني

و به همه مامان بابا ها ني ني بدي-الهي آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

rasta
7 اسفند 91 14:22
وای وای چه نینی خوشمزه یی ....قرررررررررررررررررربونت برم ، چقدر بزرگ شدی عسیسم خیلی مواظب خودت باش . من که خیلی خوشحال شدم که دوست خوبم نینی جونی سالمه ولی چه جالب شد حالا نینی هامون فرقشون باهم دیگه شد یه هفته!!! تو هم تیکر بارداری سن نینیت بالای وب رو درست کن تنبل خانوم
مامان کنجد
8 اسفند 91 14:33
وای خدا را شکر
خیالت راحت شد
الهی همیشه شاد باشین
منم نوبت سونو 21 اسفنده
تا اونموقع صدبار می میرم و زنده میشم


مرسي عزيزم-ايشالا كه ني نيت سالمه نگران نباش

شیدا
10 اسفند 91 14:59
مبارکه



مرسي خاله جون
هما
12 اسفند 91 1:45
خداروشکر که حال هردوتون خوبه.
بابت دعای آخر متن که نوشتی هم ممنون.



مرسي عزيزم
خواهش مي كنم از ته دلم بود

سیب سرخ کوچولو
14 اسفند 91 18:48
سلام.الیسا هستم(نی نی سایت-اهواز)اصلا نگران نباش.جواب پیامت رو تو وباگ خودم دادم ولی چون احتمال دادم شاید نبینیش اینجا هم برات مینویسم.سونو ان تی خیلییییییییی ساده و بدون درد و دردسره.من رفتم همون نرگس کیانپارس.میهن شرقی.خیلی هم راضی بودم.کارشون خیلی دقیقه.اول ازت یه آزمایش خون میگیرن صبح.بعد همون روز ازت سونو هم میگیرن.تو آزمایش خون ازت دوتا فاکتور مههم رو بررسی میکنن.نتیجه ی جواب آزمایشت+ضخامت چروک پشت گردن جنین رو که تو سونو مشخص میشه+سن خودت رو تو یه نرم افزار میزنن به اسم ان تی و همون لحظه جوابش رو بهت میدن که نی نی سالمه یا نه.
سیب سرخ کوچولو
14 اسفند 91 18:53
اینم بگم که این سونو اصلا ضروری نیست انجامش صادقانه بگم مخصوصا وقتی مشاوره ی ژنتیکت خوب بوده ولی دکترا برای دقت بیشتر میینویسنش برای همه.99درصد نی نی ها سالمن.اصلا جای نگرانی نیست.من هفته ی دهم رفتم متاسفانه دکتر ذاکر حسینی(قبلا دکترم بود)من رو خیلی زود فرستاد ازم سونو گرفتن و گفتن خیلی زود اومدی.هفته ی 11تا 13 بهترین زمانه برای سونو ان تی.نه درد داره نه ترس نه خطر برای جنین.یه سونوی عادیه.دکتر مسیحی برام گرفت سونو ان تی رو که خیلییییی خوش اخلاقه.ولی متاسفانه نی نی کوچولو بود و بار دومی که واسه ان تی رفتم دکتر راضیه محمد جعفری برام ان تی گرفت که زیاد خوش اخلاق نیست ولی کارش خوبه.دکتر براتی هم تو خود آزمایشگاه نرگس ان تی میگیره هم تو مطب خودش ولی تو مطب خودش گرونتر برات تموم میشه.نرگس رفتم 140تومان شد.70تومان آزمایش خون+70تومان سونو.البته فاکتور بگیری بیمه تکمیلی همه ش رو پرداخت میکنه بهت.اگه هر سوالی داری من هستم.اصلا نترس
سیب سرخ کوچولو
14 اسفند 91 18:56
دکترت کیه؟؟کدوم بیمارستان میخوای بری واسه زایمان؟؟
سیب سرخ کوچولو
15 اسفند 91 0:11
معروف بودن ملاک خوب بودن دکتر نیست بعضی دکترها الکی معروف میشن.اگه باهاش راحتی و اخلاقش خوبه تحت هیچ شرایطی عوضش نکن.بیمارستان "آریا میاد واسه زایمان؟؟سزارین میکنی؟؟چقدر گرونش کردن.من همین چند ماه پیش رفتم 140بود.دزدن بخدا.آزاده منم تو خانواده شوهری یه مورد داریم.برادر زاده ی شوهری.ولی توکل کن به خدا.هیچ جای نگرانی نیست.آره براتی خداییش خیلی پولکیه.سزارین رو میگیره دو ملیون در حالی که بقیه دکترا میگیرن یک میلیون و هشتصد.تکمیلی هم قبول نمیکنه.تازه جالبه بدونی من ذاکر حسینی ازم 17تومان گرفت فقط واسه فشار خون گرفتن.بعد هم که به خود دکتر گفتم قبول نکرد پولم رو پس بده خیلیییییییییی دزد شدن بخدا.خیلییی.آزاده چون ازم سونو گرفت 20تومان پول سونو گرفت چون وارد سیستمش نکرد به دلیل کوچیم بودن نی نی.وقتی هم به دکترم گفتم چرا زودتر منو فرستادی اینقدر ازم گرفتن انکار میکرد میگفت من کی این موقع فرستادمت وقتی دفترچه رو نشونش دادم که برام چه تاریخی سونو ان تی نوشته بود باید میدیدی صورتش رو.واقعا وجدان کاریشون زیر خط فقره.اگه با دکترت راحتی عوضش نکن.اخلاق و وجدان دکتر مهمه نه شهرتش
نیلوفر
20 خرداد 92 17:00
قربون اون لوبیای سحر آمیز برم.



خدا رو شکر که همه چی رو به راهه.




مرسیییییییییییی عزیز دلم
با این دل مهربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد