آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

حال اين روزاي ماماني

1391/12/7 12:41
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه كوچولوي من-خوبي عزيز دلم؟

معلومه كه حالت خوبه-چون چند روزه داري مامانيو اذيت ميكني080.gif-آخه چطور دلت مياد مامان اذيت بشه

به قول بابا حسين ميگه پس فكر كردي الكي ميگن بهشت زير پاي مادران استزبانکده محصل

بخاطر اين همه سختي كه ميكشيد ديگهniniweblog.com

فينگيلي من بالاخره ماماني درسش تموم شدniniweblog.com

دوستاي مامان ميگن ناقلا خوش موقع ني ني دار شدي هاniniweblog.com-منم ميگم پس چي؟همش با برنامه ريزي بوده

الان ديگه فقط به شما فكر ميكنم كوچولوي من-همه ناراحتيا هم بخاطر شما تحمل ميكنمهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هما
4 اسفند 91 20:09
خانمی بابت تموم شدن درست تبریک و خسته نباشی. ایشالله زودی نی نی بیاد بغلت.......... برای من هم دعا کن..............
مامان کنجد
5 اسفند 91 14:43
سلام عزیزم اگه روزشمارهامون را درست گذاشته باشیم نی نی هامون با هم چند روز اختلاف دارن به من هم سر بزن دوست دارم از حال و رزمون به هم بگیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد