آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آرتین صفری

لطف خدای مهربان و دعای خیر شما

1392/7/6 1:33
457 بازدید
اشتراک گذاری

و تا روز دیدار فقط ساعاتی مانده است. (یکشنبه صبح )

در طی این 9 ماه با هم بودیم با هم شعر گفتیم با هم خندیدیم با هم نگران شدیم و با هم آسوده شدیم . از تک تک شما دوستان سپاسگزارم .

ما هر آنچه که نیاز بود را انجام دادیم دیگر میماند لطف خدای مهربان و دعای خیر شما. برای سلامتی مادر و فرزند، محتاج دعای خیر شما هستیم.

بعد از زایمان هم سعی میکنیم از زبان من ولی از طریق بابای آرتین آخرین وضعیت و عکسهای آرتین را خدمت شما تقدیم بنماییم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

پریسا
5 مهر 92 23:38
سلام عزیزم،نگران نباش انشاا...بسلامتی زایمان میکنی ونی نی کوچولوت روبغل میگیری،به خداتوکل کن،...


ممنون
هما
5 مهر 92 23:48
ان شاء الله زودی روی ماهتو ببینیم.و مامان آزاده هم حالش خوب باشه و اذیتش نکنی برای اومدنت.به مامان و بابات تبریک می گم.خوش اومدی


ممنون خاله جون
مامی شایان(زهرا)
6 مهر 92 11:25
به سلامتی بیای گلم.یه فرشته ناز دیگه میخواد بیاد.مامانی بعد از نی نی تنبل نشی دیگه وبش رو اپ نکنی.هر چند که نی نی کلی مشغولت میکنه.موقع زایمان ما رو هم دعا کن


ممنون زهرا جان-من تا 2-3 هفته نیستم-میرم خونه مادرم-اونجا هم به اینترنت دسترسی ندارم-ولی همسرم بجای من وبلاگو آپ میکنه
فرزانه مامان علی اکبر
6 مهر 92 12:21
واااااای آزاده جون پیشاپیش بهت تبریک میگم انشاالله که هر دو تاتون سلامت باشید منتظر دیدن روی ماه آرتین جون هستیم؛ آزاده جون وقت زایمان منو پسرمم دعا کن؛بخدا میسپارمتون


ممنون گلم-حتمن دعا میکنم
مری
6 مهر 92 12:42
منتظریم ایشالا به راحتی بارتو زمین بذاریو ما این ارتین خانو ببینیم بالاخره

دعای همه نینی وبلاگیا بدرقه راهتون عزیزم بوسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم
مامان توت فرتگی
6 مهر 92 13:58
عزیزم سوره انشقاق را بخون تا زایمان خوبی داشته باشی
من و خواهرم را هم دعا کن


باشه میخونم-حتمن دعاتون میکنم
مامان هلاله
6 مهر 92 15:03
سلام آزاده جون از ته دل برات دعا میکنم که زایمان راحت و کم درد و رو داشته باشی دعا یادت نره


سلام گلم-ممنون-حتمن عزیزم
رضا
6 مهر 92 15:13

ایشالا به سلامتی
راستی اون بالای وبلاگت یه چیزی نوشته
.: آرتین تا این لحظه ، 1 سال و 2 روز و 15 ساعت و 12 دقیقه و 8 ثانیه تو دل مامانشه :.
اشتباه شده


ممنون ایشالا- تاریخ کامپیوتر شما مشکل داره-درستش کن
سحر
6 مهر 92 15:46
بسلامتی ایشالا


ممنون سحر جون
نیلوفر
6 مهر 92 16:09
عزیزممممممم روز موعود رسید. چشمتون روشن. زندگیتون همیشه گرم و تنتون سلامت باشه. انشااله که بخت خوش رو با خودش بیاره و همیشه موفق باشه. باید به خودت افتخار کنی که نه ماه یه فرشته رو درون خودت به ثمر رسوندی.


ممنون نیلو جان-واست دعا میکنم
پریسا
6 مهر 92 18:09
سلام عزیزم،سعی کن آرامش داشته باشی وبرای همه مون دعاکن، انشاا...بسلامتی


سلامت باشی
sari
6 مهر 92 21:09
سلام عزیزم....
واااای به سلامتی...خیلی خوشحالم که فردا نی نی نازت میاد توی بغلت
قطعاً بهترین لحظه رو تجربه خواهی کرد .
خیلیدعا کردم واست
توکل به خدا


مرسی
مهدیه ( مادر دختری)
7 مهر 92 9:04
عزیزم توکل کن به خدا برات دعا میکنم بوووووووووووووس منتظر عکسای آرتین هستم!
اب نبات
7 مهر 92 10:19
سلام عزیزم ان شالله زایمان راحتی داشته باشی گلکم
roya
7 مهر 92 18:50
سلام وای چقدر خوشمله قدم نو رسییده مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد