آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

پایان 7 ماهگی و حال و روز مامانی

1392/5/9 15:58
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم-الهی مامان فدات بشهcloob (32).gif

الهی قربون اون چرخیدنات بشم مامانی. نمیدونی چقده ذوق می کنم وقتی میچرخی و بهم مشت و لگد میزنی

تازه اون موقع که مامان به شکمش ضربه می زنه و تو در جوابم تکون میخوری که دیگه آخرشههههههه-22.gif

قند عسلم ببخشید که این مدت زیاد  واست  ننوشتم-آخه تو که حال مامانی رو بهتر می دونی-از وقتی که

رفتیم توی 3 ماهه سوم  مامان زیاد روبه راه نیست-از یه طرف کم خونیم-ضعف کردنام- از طرف دیگه شب

بیداریم تا دم صبح-نفس تنگیام-همه و همه باعث شده که حوصله هیچی رو نداشته باشم البته بجز تو

عزیزم.

شنبه گذشته با خاله افسانه رفتیم واست تخت و کمد سفارش دادیم و قرار شد که تا 25مرداد بهمون

تحویلش بدن-ایشالا وقتی تخت و کمدت رسید منو بابایی تصمیم گرفتیم یه جشن بگیریمو همه رو

دعوت کنیمو بزنیمو برقصیمcloob (19).gif

پسر گلم الهی قربون اون دست و پاهای کوچولوت بشم-خیلی دلم هوایی شده که بیای و مامان و بابا

زودی بغلت کنن-چند روز پیش بابایی گفت آزاده پس زود باش دیگه چی شد؟گفتم چی-چی شد؟

گفت پس نی نی کی میاد دیگه-میخام بغلش کنم-حوصله ام سر رفت-بهش گفتم عجله نکن پسرمون

میاد بغلش میکنی-بوسش میکنی-1357404293_01 (80).gifخلاصه اینکه خیلی منتظرتیم چی توز نمکی مامان-

دیگه ماشالا بزرگ شدی-الان 7 ماهت تموم شده و رفتی توی 8 ماه-پس این یعنی اینکه به اومدنت

داریم نزدیک میشیمو خیلی نمونده-تو هم به مامان قول بده که خوب تغذیه کنیو بزرگ بشی تا ایشالا

که بدنیا اومدی صحیح و سالم باشی

هفته دیگه 16 ام نوبت دکتر دارمzwanger6.gif-اون ماه دکتر واسمون سونوی 8 ماهگی نوشته-احتمالن 2 شنبه

3 شنبه میرم سونو که 4 شنبه جوابشو نشون دکتر بدم-آخ جون دوباره میخام شاهزاده امو ببینم-

هوراااااااااااااااااااااااااا-500.gifخدا کنه که همه چیت خوب باشه مامانی-

پس با خبرای خوب منتظرمون باشید خاله های مهربون-دیگه خیلی طولانی شد-مواظب خودت باش

قند عسلم-مامان و بابا خیلی دوست دارن-به امید روزهای خوب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

شیرین
9 مرداد 92 16:54
به سلامتی میری سنو و میایی و خبرای خوب بهمون میدی .....عزیزم التماس دعا دارم


ممنون دوست خوبم-ایشالا
مامان فرشته کوچولو
10 مرداد 92 6:09
الهی آزاده جون تو ام دست کمی از من نداری این ماهای آخر خیلی سخت و نفس گیره خداییش خدا خودش کمک کنه تخت و کمد جیگریم مبارک چیدی حتما زودی عکساشو بزار خیلی مواظب خودت و نی نی مون باش


اره خیلی اذیتم-خدا خودش کمکمون کنه
مرسی خاله مهربون-باشه حتمن عکساشو میذارم
شما هم مواظب خودتون باشید
مامان هلاله
10 مرداد 92 11:04
سلام گلم چه عجب اومدی
خداروشکر که حس قشنگو داری تجربه میکنی
ب خودت برس و نذار خیلی بیحال بشی عزیزم خیلی خیلی مواظب خودتو پسر گلمون باش


سلام هلاله جون
مرسی گلم-باشه حتمن
سودابه
10 مرداد 92 12:01
ای جانم ..شکلک رقصت خیلی بامزست کلی خندیدم..ا
یشالا که گل پسری صحیح و سالم بیاد تو بغل مامان و بابای مهربونش..
اگه سونو واسه بچه ضرر نداشت هر هفته میرفتم تا فسقلیمو ببینم..ایشالا که حال و روز خودت هم بهتر میشه عزیزم..من و تو مثل همیم و داریم انتظار میکشیم..
وای که دیگه از شمردن روزها خسته شدم..


ممنون سودابه جونم
اره والا گفتی
انتظار واسه همه چی سخته ولی واسه نی نی بیشتر
سوگل
10 مرداد 92 13:32
عزیزم به سلامتی باشه همه چیه گل پسرت ..
آزاده جون منم همه ی این علائم رو دارم عزیزم ..
پس ناراحت نباش ..



ممنون سوگل جون
ایشالا این2 ماه اخرم بسلامتی بگذرونیم
نگاری
10 مرداد 92 14:05
راستش این چند وقته خیلی درگیرم
زودی آپ می کنم
ادرین الان سایز 1 اندازه اشه قشنگ
و فکر کنم تا اخر تابستون شایدم بیشتر با همون 1 سر کنه
اگه واسه سیسمونی می خوای حتما حتما 3 دست 0بگیر/ ادرین اوایا 0 هم بزرگش بود و هنوزم بعضی از لباسهای صفرش مثل رکابی و لباسهای استین دارش و شلوارش اندازه اشه شلوارکش یه ذره تنگ شده. تازه اینا رم می گم اندازه یعنی کیپ کیپ شدن واسش.
تازه ادرین جزو بچه هایی بود که هر ماه 1 کیلو اضافه کرد وگرنه نرمالش اینه که هر ماه 600 گرم اضافه کنن که خوب اونجوری 0 بیشتر به کار می یاد
اگه تونستی 00 پیدا کنی یه دست بگیر اون اوایل که کوچولو موچولو هستن به درد می خوره
حالا بذار بری سونو وزن نی نی معلوم شه اونموقع راحت تره



ممنون نگار جون-حالا تو اینو میگی ولی بعضیا میگن سایز صفر زیاد نگیر چون بچه زود رشد میکنه-من 3 دست سایز صفر خریدم
نگاری
10 مرداد 92 14:07
وای چقدر حرف زدم. می دونی سعی می کنم هر چی رو تجربه کردم به بقیه هم بگم که مثل من به مشکل نخورن یا یهو شاخ در نیارن


خیلی خوبه-ممنون-کار خوبی میکنی-ادم بدونه بهتره
اب نبات
10 مرداد 92 15:33
سلام عزیزم چطوری خوبی ؟پسملی خوبه..تخت و کمد پسملی هم مبارک ان شالله به سلامتی...ان شالله به سلامتی میری سونو ومیای و خبرهای خوب خوب برامون میاری گلم ..منتظرما///


سلام به روی ماهت خانمی
ما خوبیم تو چطوری؟ممنون گلم-لطف داری
مامان سولماز
10 مرداد 92 15:52
عزيزم به سلامتي ،
منتظر خبرهاي سونوت هستم ،اميدوارم خوش خبر خوش خبر باشي دوست خوبم


سلامت باشی دوست خوبم
ممنون سولماز جان
نگاری
10 مرداد 92 22:41
اره منم نمی خواستم سایز صفر زیاد بخرم
ولی یه بنده خدایی گفت حداقل 3 تا بخر منم خریدم خداییشم خیلی به کار اومد.
هرچی خواستی بپرس چیزی بدونم میگم


ممنون گلم
رها
11 مرداد 92 2:09
سلام مامانی

کلی شارژ شدم این پست رو خوندم

الهی قربون پسری ناناز خوشگلم برم با اون تکون خوردنش

آخی روزهای آخر خیلی دیر میگذره,ایشالا که گل پسر صحیح و سالم بدنیا میاد

تخت و کمد هم مبارکش باشه




سلام رها جونم-خدا نکنه خاله جون

اره خیلی دیر میگذره-ممنون عزیزم


مامان آیهان کوچولو
11 مرداد 92 8:32
فقط 2ماه موند
ایشاالله با دلی خوش این 2ماهم سپری میکنی.


انشالا-ممنون فریده جون-آیهانم چطوره؟
مامی شایان(زهرا)
12 مرداد 92 1:20
ما اومدیم با عکس پسملی


قدمش مبارک باشه زهرا جان
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
12 مرداد 92 5:24
سلام خاله آزاده
وایی فدای فوتبال بازی کردن پیسلی بشم من
واقعا هر ماهی تو بارداری یه سختیایی داره
ان شاالله که مشکلی برات پیش نیات
تخت و کمد مبارکه پیسلیمون باشه
ایشالا چیدی همه اتاقشو عکساشم بزار
سونو رفتی خبرشم بده حتماااا


سلام خاله مهربون
اره عزیزم تا برسی به اخرش هفت خوان رستمو رد کردی
ممنون گلم
باشه حتمن
مامانٍ توت فرنگی
12 مرداد 92 10:31
وای عزیزم
من و بابایی هم دیگه بیقرار شدیم واسه اومدن نی نی
کاش این دو سه ماه هم زودتر بگذره و نی نی هامون زودتر صحیح و سالم بپرن تو بغلمون


انشالا عزیزم
عاطفه
12 مرداد 92 17:13
سلام آزاده جون....به سلامتی مبارک باشه دیگه داری به آخراش نزدیک میشی،تخت و کمد گل پسرمون هم مبارک باشه به سلامتی عکسای خوشمل اتاقش رو هم بزار ببینیممواظب خودت هم باش عزیزم


سلام عاطفه جون
ممنون گلم-ایشالا روزی خودت کنه
باشه حتمن-تو هم مواظب خودت باش خانمی
مامان مهدی یار
13 مرداد 92 6:53
سلام مامانی ایشالله گل پسرت صحیح و سالم و سرموقع بیاد تو بغلت و خونه ی سبزتون رو سبزتر کنه ...
عزیزم تا می تونی خودتو تقویت کن، والله من هر دفعه می رفتم درمونگاه بهم میگفتن بخور که بچت ریزه! خانومه میگفت هفت مغزو با عسل و شیر و موز قاطی کن بخور!! می گفت هفت مغز رو هم خودت جداجدا بخر و مولینکس کن. خیلیییییییییی تاثیر داشت... دکترم تعجب کرد از وزن گیری یهویی بچه، البته میگن گرمی بخوری بچه زردی میگیره (مخصوصا پسر) خانومه تو درمونگاه که میگفت ربطی نداره و خدا رو شکر ما که مشکلی نداشتم...
به هر حال این دوماهو خوب استراحت کن و بخور و لذت ببر از یکی بودن با نی نی.
ببخشید از راه نرسیده اینقدر پرحرفی کردم!
بازم شرمنده فضولی میشه ولی سایز صفر رو من که بیست روز بیشتر تن پسرم نکردم با اینکه وزن متوسط (3300) داشت و بعدش اذیت می شد واسه شورت و حلقه آستین رکابیش...
سالم و شاد باشید



مامانی ممنون-استفاده کردم
در مورد بچه دکترم میگه رشدش خوبه-مشکلی نداره
فقط خودم کم خونم-ضعف میکنم-البته مغزها هم که عالین-
لباسم من سایز صفر 3 دست خریدم-میگن لازمم میشه-نمیدونم والا
خوشحال شدم بهم سر زدی گلم
مامی شایان(زهرا)
16 مرداد 92 18:09
عزیزم سعی کن این روزا خوب استراحت کنی و بخوابی.چون وقتی نی نی اومد دیگه حسرت یه خواب راحت میمونه به دله ادم.البته بعدش با یه نگاه به نی نی همه چیز یادت میره.بچه خیییییلییییییی عزیزه


باشه زهرا جان سعی می کنم
اره واقعن-در حسرت خواب میمونیم ولی ارزش داره
مهدیه ( مادر دختری)
17 مرداد 92 12:20
سلام عزیزم!
ایشالا این سونوی آخری رو هم انجام میدی و دیدار بعدی میمونه واسه روز تولد آرتین جون
از سیسمونیش هم حتما عکس بذار!
بوس


سلام خانمی
ایشالا-باشه حتمن عکس میذارم
نیلوفر
18 مرداد 92 12:13
آزاده خوب و مهربون

انشااله این دوماه رو هم به سرعت و به راحتی پشت سر میذاری و شازده پسرت و بغل میگیری گلم. بووووووووووووسسسسسسسسسسسسس


ممنون نیلوفر جون-انشالا
مامان بانو
22 مرداد 92 11:44
واى مامانى
حتى نميتونى تصور كنى كه اين دو ماه با چه سرعتى ميگذره و فرشته كوچولوت رو بغل ميگيرى
خيلى زود اين روزهايى كه الان توش هستى برات خاطره ميشه
به وبلاگ دخملى ما هم سر بزن
خوشحال ميشم
اميدوارم نى نى جون به سلامت به دنيا مياد
...


ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
اره واقعن حق با شماست زود میگذره ولی اروم اروم میگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد