آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

نوبت دکتر

1392/2/19 0:49
479 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان چطوره؟ دیروز که  خدا رو شکر خیلی خوب بودی پسرمniniweblog.com

دیروز نوبت دکتر داشتم-دکتر جواب سونومو دید و گفت خدا رو شکر همه چیزش خوبه

بعد گفت برو دراز بکش تا صدای قلبشو بشنوم

منم رفتم روی تخت دراز کشیدم-خانم دکتر دستگاه سونوشو روی دلم گذاشت ولی هر کاری کرد نتونست

صدای قلبتو بشنوه-2تاییمون نگران شدیم خانم دکتر گفت معلومه از این پسر شیطوناس ها

منم گفتم خانم دکتر نگران شدم-خانم دکترم بنده خدا انگار که خودشم ترسیده بود گفت مجبورم کرد که

دستگاه سونو رو روشن کنمو ببینمش-خلاصه دستگاه روشن کردو ما اون قلب کوچولوتو دیدیم-الهی مامان

فدات بشه چقدم قلبت ناناز میزد-خدا رو شکر که سالم بودی-دکتر گفت دیدی گفتم شیطونه پشتشو کرده

بود-بعدم گفت پسرت رشدش خیلی خوبه-تازه مامانی5 کیلو اضافه کرده بود که دکتر گفت مال مولتی

ویتامینه که بهت دادم و از این به بعد یک روز در میون بخور40.gif

خلاصه اینکه پسر قشنگم مامان همه تلاششو میکنه تا شما سالم باشی

2-3 روزه تکونات شروع شده و مامان حسشون میکنهبغل

وقتی تکون میخوری و به بابا حسین میگم اشکام در میاد-بابایی میگه چرا گریه میکنی

منم میگم گریه ی خوشحالیه156219_consoling2.gif

پسرم من و بابا خیلی دوستت داریم و منتظریم که انشالا تا چند ماه آینده بسلامتی بدنیا بیای

و بغلت کنیمniniweblog.com

قراره چند روز دیگه با خاله افسانه بریم واست خرید کنیم-نمیدونی چقد ذوق دارم عزیزمniniweblog.com

مواظب خودت باش قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 11:15
ببخش عزیزم


خواهش -ولی چیو ببخشم گلم؟
مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 11:15
ای پسر شیطون
پشتتو کرده ودی به مامان


اره مامانی شیطون پشتشو کرده بود
آزاده
19 اردیبهشت 92 12:07
سلام عزیزم ممنون خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این عزیزان هم از لیست انتظار خارج شدن.


خدا رو هزار مرتبه شکر گلم
نگاری
19 اردیبهشت 92 12:27
پسری سالم و سلامت باشه
چشم بهم بذاری می یاد بغلت
برو خصوصی پست رمز دار دارم


ممنون عزیزم-انشالا
مامان آیهان کوچولو
19 اردیبهشت 92 12:57
ای پسر شیطون قربون قلب کوچولوی ناز پسر
میبینی آدم وقتی صدای قل نی نیشو میشنوه چه احساس خوبی بهش دست میده حاضره قلب خودش وایسه ولی قلب نی نی همیشه همیشه بزنه.
اره شروع کن به خریدای نی نی چون واقعا کار سخته و بسی لذت بخخخخخخخخخخخخخخخش.


اره فریده جون حس خیلی قشنگیه بخدا
هم کار سختیه هم زیباست-عاشق خرید کردن واسه پسرمم
مامان کوچولو
19 اردیبهشت 92 19:11
مث مامانیش شیطونه گل پسرت

ای جوووونم

اگه تونستی عکس سونوتو بزار گل پسرتوبببینیم عزیزم


مامان کوچولو عکسشو ندارم با گوشی موبایل فیلمشو گرفتم-عزیزم هنوزم خیلی کوچولو-بزرگتر که شد میذارم
نگاری
19 اردیبهشت 92 22:49
اره بابایی هم بغلش می کنه همه جز من و همسری از بغل کردن و اینا نمی ترسیم
rasta
22 اردیبهشت 92 16:14
واااااااای مامانی تبریکککککککککک پس فینگیلی شیطون وول خردن رو شورو کرده کاش از تکوناش بیشتر مینوشتی مثلا اینکه چجوریه محکمه یا آرومه ، به چیزه خاصی اکسلعمل نشون میده یا نه؟ ولی خیلی لحظه ی قشنگیه!!!


آره رستا جون تکوناش شروع شده و مثل ضربه زدن می مونه
ولی هنوز کسی نمیتونه متوجه بشه و از روی شکم معلوم نیست
سیب سرخ کوچولو
23 اردیبهشت 92 0:12
به بهههههههههههههه.دیدی گفتم به زودی تکونهاش رو حس میکنی.مخصوصا اگه یه شربت شیرین بخوری بعد تو یه جای خلوت و آروم روی پهلوی چپ دراز بکشی یه نیم ساعت بهد شروع میکنه حرکت کردن.گل پسر دار شدنت مبارک راستی


مرسی عزیزم-اره حس میکنم ولی فعلن در حد ضربه زدنه
نگاری
24 اردیبهشت 92 15:01
آزاده جونم زود زود با گوشت و استخونت این حسی که ازش می نویسم و بازم فکر می کنم کامل توصیفش نکردم و حس می کنی واقعا از خدا ممنونم من و لایق دونست راستی پستی که دیدی نصفه بود بیا ببین کاملش کردم
هما
25 اردیبهشت 92 16:16
خداروشکر خانمی.ایشالله یه زامان خوب و راحت هم داشته باشی.



مرسی هما جان-انشالا روزی خودت عزیزم
سوگل
26 اردیبهشت 92 13:16
آزاده جون ما تا حالا تونستی تکون های نی نی تو حس کنی ...
من امروز وارد هفته ی بیست شدم و هنوز تکونی ازش حس نکردم و خیلی نگرانم ...
از طرفی ویارم هم خیلی وقته تموم شده و یه موقع هایی اصلاً یادم میره باردارم ..
خیلی میترسم


مرضیه
31 اردیبهشت 92 10:17
سلام خانمی.چقدر خوشحالم که خومدم بارداری.منم قصدشو دارم .اما چون توی شهر غریبم و خواهر هم ندارم نمیتونم مشکلات سر راه بارداری به کسی بگم.میشه بپرسم که گلاب به روت اما عفونت ادرای میتونه جلوی بارداری و بگیره؟ شرمنده که از شما میپرسم.اصلا نمیدونم چیکار کنم که زود باردار بشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد