آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

قهرمانی استقلال

1392/2/15 20:26
399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز استقلال و فولاد با هم بازی داشتن359421_LaieA_048.gif-از ساعت6 بعد از ظهر من تو دل مامانم استرس داشتم ودعا می کردم که خدا

کنه استقلال ببره-آخ که نمیدونید با هر داد و بیداد مامانم منم یه تکون میخوردم -خدا رو شکر بخت با ماها

یعنی ما استقلالی ها یار بود و بازی رو بردیم427120_yahoo.gif-خیلی خوشحالم چون قراره در آینده توی تیم استقلال بازی کنم

و اگه خدا بخاد یکی از بازیکناش بشمniniweblog.com

از توی دل مامانم به همه استقلالی ها  این قهرمانی رو تبریک میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آزاده
15 اردیبهشت 92 21:17
تبریگ میگم کوچولوی استقلالی





آقایی من که خفن دو آتیشه استقلالیه




مرسی خاله جون-به آقاییتون تبریک بگید[hrدست

مامان آیهان کوچولو
16 اردیبهشت 92 20:48
تبریککککککککککککککککک تبریک


ممنون خاله جونم
مامان مهدیه
18 اردیبهشت 92 12:41
تبریک میگم ازاول مشخص بود که استقلال قهرمان میشه


بله مامان مهدیه جون استقلال همیشه قهرمانه
مری
18 اردیبهشت 92 15:53
سلام عزیزم مبارکه هوراااااااااااا داری برا گل پسرم داداشی میاری هوراااااااااااااااااا
کی بدنیا میاد ایشالا؟ اسمش؟
فک کنم با بهداد من همسن شن...
راستی مرسی از لینکت راستیتش من وب پسرمو زیاد شلوغ نمیکنم دوس دارم وقتی اومد بیشتر ازش بنویسم
موفق باشی مواظب گل پسر استقلالیمونمون باش


سلام مری جون-ممنون-اره نی نی منم مثل خودت یه گل پسره
فکر کنم اوایل مهر یا اخرای شهریور
اشکالی نداره-دوست داشتم بیشتر در جریان اوضاعت باشم
شما هم مواظب به بهداد جونم باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد