آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرتین صفری

۹و۱۰ماهگی آرتین

1393/5/13 3:32
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم و دوستای نازنینم.من واقعن شرمندم.وقتی دیدم چقدر نظر گذاشتید و سراغمو گرفتید به خودم بالیدم که دوستای خوبی مثل شما دارم.متاسفانه توی این مدت دسترسی به نت نداشتم و نمیتونستم مطلب جدید بزارم.اول از همه به پسرم 9 و 10 ماهگیشو تبریک میگم.قربونش بشم که واسه خودش مردی شده و خدا رو شاکرم که روز به روز شاهد بزرگ شدنش هستم.از اینجا شروع کنم که آرتین ده روز بعد از اولین دندونش دومی هم دراورد ولی فعلن از بالایی ها خبری نیست.البته چند روزیه که یکم تب کرده و اسهال گرفته که بردیمش دکتر و دکترش گفت که این یه ویروسه ولی بعضیا عقیده دارن که مال دندوناشه.ایشالا که هر چی هست زودی خوب بشه.آرتین ما از وقتی رفته توی ده ماهگیش 4دست و پا رفتنم شروع کرده و پوست ما رو کنده.وقتی کار دارم میزارمش توی روروئکش تا کارامو انجام بدم ولی مگه آقا زاده میزاره.جلوی همه وسایلا بالش چیدم که دستش نرسه و کار خرابی نکنه.وقتی هم که از روروئکش میارمش بیرون جور دیگه کار خرابی میکنه.سیب زمینی پیازا که از دستش آسن.اگر شیر گاز رونبندم که خونه تو هوا میره انقدر که با دستگیره های گاز بازی میکنه.نمیدونم این نی نی ها چه علاقه ایی به ریشه های قالی دارن.همش دنبال ریشه های قالیه.خلاصه منم و یه پسر بچه شیطون.باباش که بنده خدا جرات نمیکنه در لب تاپشو باز کنه به محض  اینکه میبینه درش باز میشه با سرعت به طرفش میاد.راستی یادم رفت بگم ماهروز تولدش آقا آرتین رو بردیم آتلیه و چند تا عکس خوشجل ازش گرفتیم.دوستای گلم همتونو دوست دارم و به تک تکتون سر میزنم.دوباره میگم خیلی شرمندم کردید.فردا هم میام عکسای این وروجکو  براتون میزارم.بخدا میسپارمتونبوس

اینم عکسای آتلیه ات که متاسفانه فایل دو تاشو نو ندارم

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نیلوفر
13 مرداد 93 21:17
سلام فروش عروسک های دستبافت. گل های کریستالی . کلیپس . پاپوش با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
زهرا مامان شایان
14 مرداد 93 0:57
سلام.اره نی نی ها هر چی بزرگتر میشن شیطنتشون بیشتر میشه.شایان که از وقتی 4 دست و پا میره دیگه تو روروِک نمیمونه...بوووووس
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
پس آرتینم جلوتر بریم اینجوری میشه،فعلن که هنوز روروکشو دوست داره،بوس واسه شایان جونم
سودابه
14 مرداد 93 15:57
الهی خدا حفظش کنه....هرکاری بکنن فقط مریض نشن..منم حدس میزنم که تب و اسهالشواسه دندونه آخه باران هم به محض در آوردن دندون تب و اسهالش قطع شد خیلی مواظب این بزرگ مرد کوچولومون باش
فریده مامان آیهان
14 مرداد 93 21:08
ماهگرد 9 و 10 یه جا مبارک باشه.جیگرم دندوناتم مبارک. بی صبرانه منتظر عکساش هستم. آزاده جون کارت در اومد منکه کچل شدم از دست آیهان.
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خاله مهربون،من تازه اول راهم
دخترعمه داداش متين و پارسا كوچولو
15 مرداد 93 4:18
سلامبزنم به تخته پسر خوشگلي داريد خدا واستون نگهداره!چشم نخوره ايشاالله!!!به وبلاگ ما هم سر بزن ملمان آرتين!ما ميتونيم دوستاي اينترنتي خوبي براي هم باشيم!در ضمن من شما رو لينك كردم!
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
سلام عزیزم،چشمات قشنگ میبینه،حتمن گلم،خوشحالم میشم
مامان فاطمه مامان نیکان
15 مرداد 93 11:35
ای جونم پسر خوشگل.کمونم همشهری باشیم.باآریاجون نسبتی دارین؟خوشحال میشم بیاین پیشمون.پسرک شیطون ماروببوس.مرواریدهاش مبارک
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خاله،ما اهوازی هستیم،نه نسبتی نداریم فقط هم فامیلیم،حتمن عزیزم،ممنون
مامان
18 مرداد 93 7:07
عزیزم گل پسری شیطون ماشاا... مردی شده برای خودش. عکسا شم مثل خودش خوشگل
پریسا
20 مرداد 93 15:26
عزیزم بااین شیرین کاریهات
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیرعلی
21 مرداد 93 9:13
ای ماشالله گل پسرم واسه خودش مردی شده
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مینا
22 مرداد 93 21:03
ماشالا عزیزم چقدر آقا شده چه موهایه نازییی عکسا بسیار زیبا
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی امیرحسین جونی
23 مرداد 93 1:57
9 ماهگی و 10 ماهگیت مبارک پسر شیطون جیگر ببین چی کار کرده حالا حالاها باید بدوییم دنبالشون
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی عزیزم،آره بخدا،همش در حال بدو بدو دنبالشم
زهرا مامان شایان
24 مرداد 93 0:59
وای چه ناز شدن عکساش.مشالله موهاشم بلند شدن.من تا حالا چند بار موهای شایان و کوتاه کردم.البته خیلی وقتها هم خراب میشه ولی چون فر میخورن هیشششششکی نمیفهمه
بابا و مامان
25 مرداد 93 17:36
ماشاالله پسر خوشکل من مردی شدی واسه خودت دلم برات یه ذره شده بود بوس بوس هزارتا
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی خاله جون،ممنون
مامانی آرمیتاجون
26 مرداد 93 9:59
ماشالله به این گل پسر ناز...خدا حفظت کنه خیلی ماه شده عکساش
niloofar
31 مرداد 93 14:21
عزیزمممممممممممم چه عکسهاای قشنگییییییییییی. آزاده جون معلومه آرتین حسابیییییییییییی ناقلا شده ها. از توی چشماش معلومه چه وروجکیه خخخخ خدا حفظش کنه عزیزم. ایشالا همیشه در پناه حق و در سایه پدر و مادر زندگی کنه
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی نیلو جونم،آره ماشالا خیلی شیطون شده
نــگاری
31 مرداد 93 16:38
الهی عزیزم چقدر بزرگ شده خوشگل شده واسش اسپند دود کن
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی نگار جون
نی نی نیومده
8 شهریور 93 19:25
سلام مامان ارتین چقدر نی نی نازی داری،خدا براتون نپه داره،بهم یه سری بزن...از طرف من ارتین جون روکن.....
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی عزیزم،حتمن سر میزنم
مامان اعظم
25 شهریور 93 12:05
سلام مامان آرتین صفری عزیز برام خیلی فامیل صفریتون جالب بود. آخه منم صفری هستم و توی جایی زندگی می کنم که نصف بیشتر مردمش هم صفری هستند. تقریبا یه 500 خونواده. میگم شاید فامیل باشیم دی منتظر حضورت تو وبلاگ دخترم هستم عزیزم زووووووووود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد