آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

حضورش در کنارم آرامم میکند

1392/8/15 16:52
463 بازدید
اشتراک گذاری

از روز اولی که آرتین به دنیا اومد بعضی وقتها که گریه اش شدت میگرفت لب پایینش میلرزید و این لرزش دلم را بد جوری میلرزاند.

الان علاوه بر لرزوندن لب، بعضی وقتها آنچنان صدای گریه اش را سوزناک میکند که دل آسمان و زمین را کباب میکند.

من هم گاهی دست و پایم را گم میکنم از بس که سوز دارد گریه این بچه.

ساعات خوابم این روزها بسیار کم شده است. ولی درسته که دلم برای یک خواب سیر،  فارغ از عالم و آدم تنگ شده است اما حضورش در کنارم آرامم میکند.

ادامه عکسها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سحر
11 آبان 92 0:24
ای جووووووووووووووووووونم قربونش برم چه نااااازهههههههههه


خدا نکنه عزیزم-ایشالا روزی خودت
مامان بردیا شیطون
11 آبان 92 7:53
ای جان....

درسته یکی 2ماه اول بیخوابی داره اما به داشتن یه فرشته می ارزه




دقیقا-وقتی پا میشم میبینم 2 تا لپ آویزون کنارمه همه چی یادم میره


اب نبات
11 آبان 92 10:58
الـــــــــــــــــــــــــــهی خاله قربون اون گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کردنات بره..هزار ماشالله دیگه داری برای خودت مـــــــــــــــــــــــــــــرد میشی پسملی نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز


مرسی خاله مهربونم-ایشالا خدا یه نی نی نازم به شما بده تا منم باهاش دوست بشم
مامان شایان(زهرا)
11 آبان 92 12:17
عزیزم چه کلاهی زده سرشکم کم خوابش نظم پیدا میکنه و خواب شبش هم بهتر میشه.منم اوایل سختم بود.الان خیلی خوب شده مشالله.زود میگذره


انشالا زهرا جون-شما تجربه ات بیشتر منه-استفاده میکنم اگه هر چی میدونی بهم بگی-مرسی
سودابه
11 آبان 92 12:24
قربونش برم ..مامانی بد چه کارش میکنی که پسرمون گریه میکنه؟؟؟؟


خاله اش نی نی دیگه-گریه میکنه
ساره
11 آبان 92 17:50
سلام آزاده جان .مرسی از راهنماییت عزیز.ان شاءالله خیلی زود صدای جیغ خنده هاش شو بشنوی ..دلم آب شد از این پستت.دوست دارم هر چه زودتر پسرمو تو بغل بگیرم .


خواهش عزیزم-انشالا میگیری
مامان آرمیتا
16 آبان 92 9:12
آرمیتای منم همین جوری بود لب پایینش بیشتر وقتها می لرزید حتی بعدش به پای چپش هم سرایت کرد ، چندین بار بردمش پیش متخصص ولی گفت اگه توی خواب این حالت رو داشته باشه مخصوصا پاش بده ، اگه تو بیداریه مخصوصا وقت گریه هیچ مشکلی نیست وخدارو شکر رفته رفته خوب خوب شد به قول دکتر از ضعف بدنشه یه کم جون بگیره خوب میشه ...

آرمیتاجونم شدیدا سرما خورده توروخدا براش دعاکنین زودتر خوب بشه




ایشالا که بچه خوشکلت هر چه سریعتر خوب میشه و مامانش رو از دل نگرونی درمیاره


مامان توت فرنگی(امیرعلی)
27 آبان 92 10:58
عزیزم نترس لرزش لبهای نوزادان طبیعی است به خاطر ایتکه سیستم عصبی اشون هنوز کامل نشده امیرعلی هم اینطور بود من خیلی ترسیذم راجع یهش سزچ کردم اگه تو بیداری باشه مشکلی نیست ولی او خواب باشه تشانه بدی است
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
اوایل تولدش خیلی میلرزید البته وقتی گریه میکرد-الان کمتر شده دیگه-مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد