آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

درگیر عاشقی با فرزندم هستم

1392/7/18 4:14
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزها تمام کار من این است: دستهای آرتین را گرفتن و یک دل سیر نگاه نگاه کردن به دستهایش انگشتانش ، پاهای کوچکش و لبخندهای گاه و بیگاهش

این روزها کارم شده بوییدن گردن کودکانه آرتین و بوسیدن او

این روزها با پسرم نجوا میکنم و با او بازی میکنم و آرام در گوشش میگویم که خدا تو را به ما داده تا بیشتر از همیشه ، روزی هزاران بار و بیشتر از تمام برگهای پاییزی سپاسگزارش باشیم

این روزها درگیر عاشقی با فرزندم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آیهان کوچولو
17 مهر 92 12:02
عاشقی با فرزندت مبارکت باشه...
خیلی حس خوبیه خدا واسه همه قسمت کنه.


ایشالا خدا واسه همه قسمت کنه
تارا
17 مهر 92 13:25
سلام خدابراتون نگهش داره
خیلیییی نازه
به منم سربزن


مرسی. حتما
نادیا
17 مهر 92 18:53
ازاده
17 مهر 92 21:29
ارتین جان امیدوارم خداوند هیچ گاه گره بین دست شما و مامانت را باز نکنه و همیشه سایه پدر و مادرت را بالای سر تو نگه دارد


خیلی خیلی ممنون خاله
رضا
18 مهر 92 0:59


اسم آرمین هم قشنگه من دوس دارم

توی متن نوشتی آرمین




اشتباه تایپی بود الان درستش میکنم


سحر
20 مهر 92 13:11
آزاده جان قدمش مبارک دوست خوبم خدا حفظش کنه
رها
23 مهر 92 14:35
خدا حفظش كنه
مامان آریا
25 اسفند 92 16:11
سلام چه نی نی نازی خدا براتون حفظش کنه ممنون که به من سر زدید . منم لینکتون کردم
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
سلام-ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد