آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

به چه ساز تو برقصم مامانی

1392/3/11 0:41
406 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز به این دنیا نیومدم مامانم داره اعصابمو داغون میکنه. niniweblog.comوقتی تکون نمیخورم، گریه میکنه گیر میده به بابام پاشو بریم دکتر یه سونو انجام بدیم. وقتی هم تکون میخورم ، حالش به هم میخوره باز گیر میده بریم دکتر سونو.niniweblog.com

من تو شکم مامانم  لباس تنم نیست و خجالت میکشم. دوست ندارم هر روز یکی با سونوگرافی منو نیگاه کنه. اگه یکی شما رو هر روز نگاه کنه خوشتون میاد؟؟؟niniweblog.com

دیگه نمیدونم با کدوم ساز مامانم برقصم!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

رها
9 خرداد 92 23:38
سلام




الهی جان




خب مامانی اینقدر نی نی خوشگل رو اذیت نکن دیگه,بچه ام خجالتی هستش




الهی من فدات شم,خودم مامان رو دعوا میکنم خاله




تو ناراحت نباش,ای قربون اون چشمای مشکی(قهوه ای ؛سبز؛آبی) ات برم من




خدا نکنه خاله جونی-خو چکار کنم رها جون دست خودم نیست-تا این پسری دنیا بیاد من دیوونه میشم بخدا




سودابه
10 خرداد 92 16:16
قربونت برم مامانی نگرانته..واسه مامانی تکون بخور تا اونم گیز نده...
مامانی تو هم اینقدر حساس نباش


خدا نکنه خاله جون-وقتی تکون میخورم هی میگه تکون میخوری وقتی هم نمیخورم میگه نمیخوره-چکار کنم از دستش-باشه سودابه جون
مری
10 خرداد 92 19:20
هههههههه دقیقا منم همین شکلیم طفلک پسرا ماااااا


مری جون خدا رو شکر که تو منو درک میکنی
مامان آیهان کوچولو
11 خرداد 92 17:59
ای خدا خب پسر گل مامان نگران میشه واسه همین دیگه.
وقتی بابا شدی مامانو درک میکنی


اره بخدا فریده جون-هیچکی منو درک نمیکنه-هنوز نیومده ماشالا از پس زبونش بر نمیام
اب نبات
11 خرداد 92 18:53
ای جااااااااااااااااااااااااان چه پسملی خجالتی ما داریم الهی من قربون اون خجالت کشیدنت بشم مامانی پسملی ما رو اذیت نکن بزار برای خودش خوش باشه


مرسی خاله جون
چشم عزیزم کمتر اذیتش میکنم
مامانی فرشته کوچولو
12 خرداد 92 5:11
قربون این پسر با حیا بشم من
نی نی جونم از دوست داشتن زیادی دیگه نمیشه کاریش کرد مامانی رو


اره خاله من خیلی باحیام-این مامانیمم خیلی حساسه
مامان منتظر
12 خرداد 92 16:03
ممنون دوست خوبم که به ما سر میزنید منم شمارو لینکیدم، راستی شما توو چند هفته ای؟


خواهش گلم-من 23 هفته ام
مرضیه
14 خرداد 92 16:37
سلام. خوبی؟ اومدم آپ جدیدت رو بخونم. نظرات باقی جالب بود. ضمنا من شیر مرضیه هستم.از مارمولک نمیترسم اگه کاری به کارم نداشته باشه. اما کابوسم قورباغه است
مامان کوچولو
14 خرداد 92 21:12
ای جوووونم خاله حون

خاله جون به مامانیت کار نداشته باش هر کاری دوس داری بکن تو




مامان کوچولو این بچه تا حالاشم هر کاری خواسته با مامانیش کرده-حالا انشالا بزودی خودت درک میکنی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد