آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

روز پدر

1392/3/2 20:55
443 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید :

زندگی چیست ؟

پدرش از سر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !

پدرش داد جواب :

بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت :

پدر … عشق اگر بوسه بود …

بوسه هایم همه تقدیم تو باد !!!

ولادت حضرت علی و روز پدر رو اول  به پدر و برادر عزیزم که در کنار ما نیستند و لی یاد و خاطراتشون همیشه

باماست تبریک میگم-از خدا میخام که بهشت جایگاهشون باشه

و همچنین به همسر مهربون و گلم که خیلی دوسش دارم  و بابت تمام زحمتهایی که واسه من و مسافر

کوچولوم میکشه ازش ممنونم-انشالا سالیان سال سایه اش بالا سر من و پسرم باشه-آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

رها
2 خرداد 92 22:56
روز همه باباها مبارک
امیدوارم سایه همسرتون همیشه بالای سر شما و آقا پسر گلتون باشه و شاد شاد زندگی کنید



مرسی عزیز دلم-همچنین شما
آزاده
3 خرداد 92 12:59
سلام خانم گل هم من خوبم هم نی نی ولی چند قتی بود که حال و حوصله آ÷ کردن نداشتم.شرمنده ام.




سلام گلم-خدا رو شکر که حالتون خوبه-نگرانتون شدم

رها
3 خرداد 92 15:54
سلام
منم وبلاگ شما رو لینک کردم


مرسی گلم
مرضیه
3 خرداد 92 18:38
سلام خانمی.خوبی انشالا؟ والا نمیدونم حالا میپره یعنی چطوری ها میشه؟ وبلاگ دیگه ای باز میشه؟شاید توی تایپ آدرس وبلاگم اشتباهی هست. دوباره مراحلی که لینکم کردی و دنبال کن حتما یه اشتباهی هست
سوگل
4 خرداد 92 10:32
خدا رفتگانتون رو بیامرزه و سایه عزیزانتون رو از سرتون کم نکنه ...


ممنون سوگل جونم-خدا رفتگان شما هم بیامرزه
سودابه
4 خرداد 92 11:03
مامان مهربون منم روز پدر رو به همسریت و روز مرد رو به مرد کوچکی که توی راه داری تبریک میگم اایشالا کنار هم شاد شاد باشید


مرسی عزیز دلم
مامانی فرشته کوچولو
6 خرداد 92 3:59
خدا رحمتشون کنه
و ایشاالله به همسری و گل پسری سلامتی بده


مرسی عزیز دلم-همچنین شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد