آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آرتین صفری

خرید سیسمونی

1392/2/28 23:51
590 بازدید
اشتراک گذاری

حال پسر قشنگم چطوره؟

می  دونم با مامان قهری ولی بخدا من واسه خاطر خودت بازار میرم عشقم

5شنبه با خاله افسانه رفتیم بازار و واست سیسمونی خریدیم

تقریبن میشه گفت همه وسابلاتو خریدم البته بجز تخت و کمدت

از همونجا هم یکراست بردیمشون خونه مامان بزرگ

آخ که نمیدونی چه حالی میداد این خرید کردن-همه ی چیزا خوشکل و قشنگ-دوست داشتم همشونو 

می خریدم-با اینکه کلی چیز خریدم ولی هنوز دلم میخاد واست خرید کنم

آخه میدونی چیه مامانی روز به روز داره چاق تر و سنگین تر میشه

اگه حالا واست خرید نکنم بعدا مشکل پیدا میکنم

الهی مامان قربونت بشه-نمیدونی وقتی تکون میخوری دلم غش میره-میخام بخورمتبغل

آخه من نمیدونم وقتی مامان شبا خوابه توی فسقلی چرا بیداری و هی می جنبی؟

شوخی کردم زندگیم-من عاشق این تکوناتم عزیزمniniweblog.com

مواظب خودت باش-دوسسسسسسستتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامانٍ توت فرنگی
29 اردیبهشت 92 9:56
مبارکه عزیزم
کاش عکساشونو هم می ذاشتی
منکه هنوز هیچ کار نکردم اصلا نمی دونم از کجا شروع کنم


مرسی گلم-بخدا بردمشون خونه مامانم
منم نمیدونستم ولی رفتم سیسمونی فروشیا بهم لیست دادن از روی لیست خرید کردم
سودابه
29 اردیبهشت 92 11:13
مبارک پسرکوچولوی نازت باشهیزم ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانیش


مرسی سودابه جان -ممنون
سودابه
29 اردیبهشت 92 13:49
اگه دوست داشتی لینکم کن عزیزم
sodabe-alireza.niniweblog.com


می خواستم لینکت کنم ولی آدرس وبتو نذاشته بودی-باشه حتمن
مامانی فرشته کوچولو
30 اردیبهشت 92 10:39
ای جانم عزیزم پس نی نی شما هم آقا پسمله خدا حفظش کنه ایشاالله که صحیح و سالم بیاد تو بغلت مامانی ممنون که بهمون سر زدی با اجازه لینکتون میکنم مواظب گل پسریمون باش


ممنون عزیزم-شما هم لینک شدی گلم-انشالا نی نی شما هم سالم بپره تو بغلت
سوگل
30 اردیبهشت 92 14:27
مبااااااااااااااااااااارکه ..


ممنون خاله جونم
اب نبات
30 اردیبهشت 92 14:37
سلام عزیزم چطوری خوبی؟؟؟ پسملی ما چه طوره خوبه؟؟ از اینکه به وبم سر زدی ممنونم گلم با افتخار لینک شدید ..ان شالله نی نی ناز شما صحیح سالم بیاد توی بغل مامانی مهربونش


سلام گلم-ممنون عزیزم-پسلی هم خوبه
مرسی-شما هم با افتخار لینک شدی

یاسمن
30 اردیبهشت 92 19:30
سلام دوست جونی خوبی؟مبارک هر چی خریدی بعدا عکساشو بزار ما هم ببینیم ایشالا گل پسرت خوشش بیاد راستی من همیشه میام میخونمت اما چون با موبایل میام نمیشه نظر بزارم الانم اومدم خونه برادرم و دارم برات نظر میزارم خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم عزیزم ممنون که بهم سر میزنی دوست دارم


سلام یاسمن جون-خوبی مامانی؟
ممنون عزیزم-منم مرتب به وبت سر میزنم وقتی می بینم نیومدی دوباره میرم-ما رو از خودت بیخبر نذار خانمی
مامان کوچولو
30 اردیبهشت 92 21:01
ای جونم
من عاشقه سیسمونی خریدنم
کی میشه منم مثه تو برم سیسمونی بخرم
سیسمونیش کامل شد و اتاقشو چیدی عسکاشو حتمنی بزاریاااااا

فدای تکونای نی نی


عزیزم انشالا به همین زودی تو هم میری واسه سیسمونی خریدن
باشه گلم حتمن میذارم
فدای تو
رها
2 خرداد 92 22:58
سلام
الهی جان عاشق تکون های نی نی هستم,یادش بخیر
امیدوارم نی نی اتون صحیح و سالم بدنیا بیاد



عزیزمی رها جان-مرسی دوست خوبم
سیب سرخ کوچولو
4 خرداد 92 19:22
خواهر مسالتنمیگم این سیسمونی های اهواز دقیقا چرا اینقدر پخش و پلا تشریف دارن یکی تو سعدی سه تا تو کارون.سه تا تو کیانپارس.چرا اینجورین خوب.کل شهر رو گذاشتم زیر پا واسه کلاه نوزادی خوشمل گیر نیاوردمهمش از این کلاه گره ای ها نشونم میدن که بچه رو شکل پیرزن میکنه.راستی سیسمونی گل پسری مبارک.اسمش رو چی میخواین بذارین؟؟؟



آره بخدا گفتی الیسا جون-منم پخش و پلا خرید میکنم-لباسای بچه هم که قیمتاش سر سام اوره-والله واسه اسمم هنوز درگیریم
الهه
6 خرداد 92 12:49
آاااای جان مبارکش باشه الان من بیشتر از همه درکت میکنم وقتی داری خرید میکنی چه حسی داری شب که میخوابی لگد میزنه چه حسی داری مواظب خودتون باشید که کلی کار داریم در پیش


ممنون گلم-اره بخدا ادم کیف میکنه واسه سیسمونی خریدن-شبا هم که نگو همین که وقت استراحتم میشه لگدای پسری هم شروع میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد