آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آرتین صفری

امروز

1391/11/21 0:19
937 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست 30 روزه كه اومدم. خودمو كه نگاه ميكنم يه جورايي هستم.niniweblog.com

آخه هنوز كامل شكل نگرفتم خوب.niniweblog.com

هنوز نميدونم بيشتر شبيه بابامم يا شبيه مامانم. niniweblog.com

اينجا دنياي عجيب غريبيه. يه كم هوا تاريكه.كاشكي ميشد اينجا رو يه لامپي وصل كنن روشن بشه. فك كنم مامانم يه كمي سرما خورده و وقتي سرفه ميكنه اينجا احساس ميكنم يه زلزله اومده و منو از خواب بيدار ميكنهniniweblog.com. برا همين شنيدم بابام به مامانم ميگفت چرا حواستو جمع نكردي تا سرما نخوريniniweblog.com  فكر كنم واسه بابا و مامانم خيلي عزيزم آخه هي قربون صدقه ميرن و منو لوس ميكنن 

niniweblog.com. يه عكس از خودم گرفتم من الان تقريبا شبيه شكل پايينم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

nadiya
21 بهمن 91 12:16
خیلی خوشحالم عزیزم


قربونت عزيزم
rasta
22 بهمن 91 14:35
آخی چقدر جالب ، به نظر من که هرچی هستی خیلی خوشملی
اون تو هم شما باید استراحت کنی بخوری بخابی تا زود زود بزرگ شی و بیای بغل مامان آزادت ، قول بده ازیاتش نکنی کوشولوی ناز
آزاده جون ایشالا شما هم سرما خوردگیت زودی خوب بشه عزیزم


مرسي عزيزم

نیلوفر
14 خرداد 92 18:37
چقدر بامزه نوشتی آزاده جون.



انشااله به سلامتی نی نی ت بیاد بغلت گلم.



راستی لینکت کردم. ممنون که اومدی و به وبم سر زدی








خواهش عزیزم
قربونت برم دوست خوبم-منم شما رو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد