آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آرتین صفری

همین روزها

1393/2/29 23:17
386 بازدید
اشتراک گذاری

سال گذشته همین روزها بود که برای تعیین جنسیتت رفتیم سونوگرافی دکتر رضا زاده. اولش دکتر گفت نی نی تون پاهاشو بسته برید یه بستنی بخورید تا شاید یه تکونی بخوره. با بابایی رفتیم بستنی خوردیم و یه چرخ 20 دقیقه ای تو کیانپارس زدیم. سر ظهر بود خیابونها هم خلوت. بعد از بیست دقیقه دوباره رفتیم پیش دکتر.

آقای دکتر گفت این پاشه ، این هم اون یکی پاشه این هم "ش "و "پ"و"ل" شه. یه پسر تو راه دارید. بابایی خیلی خودشو گرفته بود و چیزی نمیگفت . ولی من با بغض به اولین کسی که زنگ زدم مامانم بود.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

niloofar
29 اردیبهشت 93 23:19
عسیسم خدا براتون نگهش داره ایشالاااااااااا
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
مرسی عزیزم-همچنین کوچولوی خودتو ایشالا
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
30 اردیبهشت 93 9:31
با اینکه خیلی شیرین بود اما حسی که پارسال این موقع داشتیم با لذتی که الان وقتی عزیزانمون را تو بغلمون می گیریم قابل مقایسه نیست خدا را شکر گل پسرت صحیح و سالم پرید تو بغلت
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
آره عزیزم حق با شماست-خدا رو شکر
خانوم وکیل
31 اردیبهشت 93 11:47
من خیلی اسم آرتین رو دوس دارم خدا حفظش کنه
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خانم وکیل
مامان مهدی کوچولو
1 خرداد 93 18:42
خیلی حس خوبیه ولی من سونوی تعیین جنسیت نرفتم اخه مهدی عجله داشت تو هفته 12جنسیتشو نشون داد
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
چه خوب-ولی من تو هفته13 واسه سونوی ان تی که رفتم گفت هنوز خطا داره نمیتونم جنسیتشو بگم-تو هفته19 مشخص شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد