آرتینآرتین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آرتین صفری

14ماهگی آرتین

1393/9/22 19:29
907 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه 14 ماهگی  گل پسری رو تبریک بگم-البته با تاخیر

الهی ک  پسرم همیشه صحیح و سالم زندگی کنی

آقا آرتین ما درست بعد از آخرین پستی ک تو وبلاگش گذاشتم و گفتم ک هنوز راه رفتنشو شروع نکرده ما رو غافلگیر کرد و شروع ب راه رفتن کرد.الان دیگه گل پسرم بدون نیاز ب کمک ما راه میره.

ماشاالله روز ب روز داره شیطون تر میشه.اصلن جرات نداریم سمت لب تاب بریم-ب محض اینکه درشو باز میکنیم آقا زاده هرجا ک باشه خودشو میرسونه.

تازگی هم دکمه اینترو از جا دراورده ک بسختی جاش انداختیم

پسرم خیلی چیزا یاد گرفته-مثلن کلاغ پر میکنه-اتل متل بازی میکنه-لی لی لی حوضک-وقتی پی پی میکنه دستشو میزنه ب پوشک و میگه

مامان میگه-بابا میگه-دد میگه-ب رفت میگه یف-وقتی میگم بابا کو میگه نی یعنی نیست-به بچه ها میگه اینی یعنی نینیخنده-کنترلو میگیره دستش کانال پرشین تون رو میارهتعجب

روزی چند بار میره تو اتاقش کشوهای لباساشو باز میکنه و همه لباساشو میریزه زمین-اینم قیافه من بدبختکچل

خلاصه اینکه خیلی خوشحالم از اینکه آرتین ب دنیا اومده-عاشقتم پسر گلم-خدا رو بخاطر داشتنت همیشه شکر میکنم

عکساتم بزودی میام و برای دوستای گلم میزارمبوس

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیرعلی
23 آذر 93 10:47
مبارکه به به گل پسرمون دیگه راه میره خدا را شکر انشالله قدمهایش استوار
زهرا مامان شایان
24 آذر 93 0:07
راه رفتنت مبارک...منتظر عکسای نازت هستیم
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ممنون خاله جونی
niloofar
28 آذر 93 22:51
ای جوووووون مبارکه ایشالااااااا من چه خاله بدیم که اینقدر دیر دیر میام سر میزنم شرمنده
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
دشمنت عزیز دلم من ک خیلی بدم
دخترمجرد
9 دی 93 14:04
ماشالله بزرگ شده کمکی شبیه باباییشه...
niloofar
13 دی 93 20:01
جیگر خالهههههههههههه. عزیزمممممممممممممممم ماشاله برای خودش حسابی ناقلا شده ها. خخخخخخ هرکاری کنی پسره دیگه آزاده جون. تو میریزی اون ریخت و پاش میکنه. خدا حفظش کنه
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
پاسخ
ای ماشاالله شیطون گفتی و بس،پوستی ازمون کنده
من وکودکم
29 دی 93 0:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام بالاخره ماهم اومدیم
بابا و مامان
30 دی 93 12:32
نیستین عزیزای من پس کجایین شماهادلمون واسه پسری مون تنگ شده زودی بیاین عکساشو برامون بزارین ایشالا از فردا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین صفری می باشد